کشف یک تن و ۴۱۱ کیلو انواع موادمخدر در عملیات مشترک پلیسی
کشف یک تن و ۴۱۱ کیلو انواع موادمخدر در عملیات مشترک پلیسی
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک تن و ۴۱۱ کیلو انواع موادمخدر در عملیات مشترک پلیسی با استان‌های خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبر دیشموک،  سردار محمدرضا میرحیدری گفت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان خراسان جنوبی از انتقال محموله بزرگ مواد افیونی به وسیله یک دستگاه وانت نیسان به شهرستان اردستان مطلع و بلافاصله موضوع را با همکاری مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان در دستور کار قرار دادند.

او افزود: مأموران حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی شهرستان اردستان خودروی وانت نیسان حامل موادمخدر را شناسایی و با اقدام به موقع و هوشمندانه خود آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات طی بازرسی از خودروی مذکور یک تُن مواد افیونی شامل ۷۰۰ کیلو تریاک، ۲۵۰ کیلو شیشه و ۵۰ کیلو هروئین کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

سردار میرحیدری ادامه داد: همچنین مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از عبور یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل مواد افیونی در محور مواصلاتی کاشان مطلع و بلافاصله با همکاری مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان کاشان خودروی مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

او تصریح کرد: در این عملیات با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران طی بازرسی از خودروی سواری سمند ۴۱۱ کیلو تریاک کشف و یک نفر دستگیر شد.

سردار میرحیدری ضمن تقدیر از همکاری مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان‌های خراسان جنوبی و کهکیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: تمام رده‌های انتظامی کشور با هم‌افزایی و هم پوشانی یکدیگر با قاچاقچیان موادمخدر برخورد کرده و با قوت وظیفه خود در دفاع از حقوق ملت را دنبال می‌کنند.

او با بیان اینکه مردم پشتوانه مهمی برای پلیس در انجام بهتر مأموریت خطیر مبارزه با موادمخدر هستند، گفت: با انعکاس اخبار و گزارشات مردمی مربوط به قاچاق، تهیه و توزیع موادمخدر می‌توانیم با قوت و شتاب بیشتری نسبت به برخورد با این پدیده شوم عمل کنیم.

انتهای پیام/