کسب مقام نخست مسابقات تک تیراندازی کشور توسط تیپ ۴۸ فتح
کسب مقام نخست مسابقات تک تیراندازی کشور توسط تیپ ۴۸ فتح
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروهان ویژه تک تیرانداز شهید زرین تیپ ۴۸ فتح این استان نائب قهرمان مسابقات تک تیرانداز ویژه کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سردار حسن حکمتیان با اشاره به اینکه مسابقات تک تیرانداز ویژه بین همه یگان‌های سپاه پاسداران با حضور ۳۱ استان و ۴۰ تیم از سراسر کشور در قم برگزار شد، افزود: تیم ۱۰ نفره گروهان ویژه تک تیرانداز شهید زرین تیپ ۴۸ فتح این استان توانست مقام اول این مسابقات را از آن خود کند.

 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح ادامه داد: گروهان تک تیرانداز شهید زرین تیپ ۴۸ فتح علاوه بر این در رده انفرادی مقام نائب قهرمانی، مقام اول لاک و هجوم، مقام سوم رزم شبانه، مقام سوم بیاتلون و مقام سوم بخش دقت را در بین ۳۱ استان کشور کسب کرد.

وی مهمترین عنصر هر یگان رزم را توان و آمادگی آن دانست و یادآور شد: تیم تیپ ۴۸ فتح استان با این افتخار آفرینی نشان داد که در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارد.

سردار حکمتیان گفت: تیپ ۴۸ فتح خود را خادم مردم می‌داند و نه تنها در حوادث و بلایای طبیعی به یاری آن‌ها می‌شتابد بلکه در تمامی عرصه از جمله حوزه تامین امنیت مردم نیز در خط مقدم قرار دارد.

وی این پیروزی ارزشمند را به رزمندگان تیپ ۴۸ فتح و خانواده‌های ایشان و عموم مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت گفت.

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ