کسب مدال طلای مسابقات المپیادسلولهای بنیادی و پزشکی
کسب مدال طلای مسابقات المپیادسلولهای بنیادی و پزشکی
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب مدال طلای مسابقات المپیادسلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی توسط دانش آموز کهگیلویه وبویراحمدی خبر داد.

به گزارش خبر دیشموک ،   حسنعلی عزت خواه گفت: ثنا دژآباد دانش‌آموز دبیرستان دخترانه فرزانگان یاسوج در پایه دوازدهم رشته علوم تجربی با اعلام کمیته علمی المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور موفق به کسب مدال طلای این دوره از مسابقات شد.

وی ضمن تبریک افتخارآفرینی دانش آموز دبیرستان دوره دوم متوسطه فرزانگان یاسوج به جامعه فرهنگی ودانش آموزی استان گفت: علم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از حوزه‌های پرکاربرد در درمان بیماری‌ها در جهان است که نقش موثری در کارآفرینی و سرعت توسعه کشور دارد.

ثنا دژآباد دارنده مدال طلا المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور درباره رمز موفقیت خود گفت: توکل به خدا ، حمایت خانواده ، پرسنل مدرسه و تلاش‌های خودم باعث شد که به این مدال دست پیدا کنم.

وی افزود: المپیاد مسیر لذت‌بخشی است و برای همین دوست دارم علاوه بر تحصیل، در زمینه المپیاد نیز فعالیت داشته باشم ضمن اینکه در کارهای تحقیقاتی پژوهشی چندین سال هست کار می کنم.

 رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهشگران جوان اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: در استان کهگیلویه وبویراحمد در مرحله اول المپیاد های علمی تعداد ۶۷۲ نفر باهم به رقابت پرداختند که از این تعداد ۸۹ نفر به مرحله دوم و استانی راه پیدا کردند.

 رحمان چمن آرا گفت : در مرحله کشوری از استان کهگیلویه و بویراحمد ثنا دژآباد به مسابقات المپیادهای علمی کشور راه یافت که موفق شد مدال طلا را کسب کند.

انتهای پیام/