چند قیمت متفاوت برای یک کالا در سطح شهر قابل قبول نیست
چند قیمت متفاوت برای یک کالا در سطح شهر قابل قبول نیست
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: قیمت‌های متفاوت یک کالا در شهرستان قابل قبول نیست و بازرسی‌ها باید به صورت مستمر انجام شود.

به گزارش خبر دیشموک ،  سید عبدالعزیز موسوی در جلسه تنظیم بازار این شهرستان اظهار کرد: در کهگیلویه ٢١٠ واحد نانوایی قبل از اجرای طر ح هوشمندسازی از یارانه آرد برخوردار بود که بعد از اجرای طرح به ١٦١ مورد کاهش پیدا کرد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با مفید خواندن اجرای این طرح در شهرستان گفت: عملا جلوی عرضه خارج از شبکه ٤٩ واحد غیرفعال و کمبود آرد در بازار شهرستان را کاهش داد به طوری که در  این مدت هیچ مورد نارضایتی از نحوه توزیع این کالا در مناطق شهری و روستایی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای تأمین امنیت غذایی مردم و با هدف جلوگیری از قاچاق کالا و تنظیم بازار موفق بوده است افزود: در این مدت با ایجاد فضای رقابتی بین نانوایان، شاهد نظم بهتر در توزیع، مدیریت پخت، توزیع عادلانه یارانه نان و افزایش کیفیت نان بوده‌ایم.

موسوی با تاکید بر این که متولیان امر جهاد کشاورزی،صمت و اصناف بیش از گذشته باید به سیاست‌ها و مصوبات ستادتنظیم بازار توجه داشته باشد، بیان کرد: دستگاه‌های مسئول در حوزه تنظیم بازار می‌بایست بازدید‌های خود را مستمر و با خروجی مؤثر به‌ نحوی‌ که حاصل آن برای مردم ملموس باشد انجام و نتیجه کار خود را  روزانه به فرمانداری گزارش دهند.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه افکار عمومی و مردم منتظر نتیجه اقدامات صورت گرفته در کنترل قیمت‌ها هستند خاطرنشان کرد: به‌ هیچ‌ عنوان چند قیمت مختلف برای یک کالا در سطح شهری مثل دهدشت قابل‌قبول نیست و دستگاه‌های مرتبط باید در راستای مطالبات به‌حق مردم، بعد نظارتی خود را به‌ نحوی‌که با افزایش بازرسی‌ها شاهد ساماندهی و انضباط بازار باشیم افزایش دهند.

انتهای پیام/