چرا در مقابل ظلم و جنایت به زنان و کودکان در آمریکا کسی صدایش در نمی‌آید؟
چرا در مقابل ظلم و جنایت به زنان و کودکان در آمریکا کسی صدایش در نمی‌آید؟
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز اتفاقی در کشور رخ داده و فردی فوت کرده و قانون نیز باید پیگیری کرده و اگر خاطی وجود دارد برخورد شود؛ در حال حاضر به زنان و کودکان در آمریکا ظلم و جنایت می‌‍شود و کسی صدایش در نمی‌آید.

به گزارش خبر دیشموک ،   سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین جشنواره مالک اشتر ناحیه‌ای در سپاه ناحیه گچساران اظهار کرد: هر چیزی در کشور رخ دهد چرا باید با ما اینگونه برخورد شود، امروز که بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته دشمنان هر روز یک برنامه و نقشه برای انقلاب دارند.

وی گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی شاهان، نظامیان و وکلای ما دربست در اختیار دستگاه استکبار بودند و از سال ۵۷ تاکنون وضعیت ما متفاوت شد و ایران اسلامی استقلال پیدا کرد، کل استکبار انگلیس و آمریکا و اسرائیل نمی‌خواهند ما استقلال داشته باشیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شعار ما از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون نه شرقی و نه غربی بوده و هنوز نیز این شعار ادامه دارد، این برای ابد نیز ادامه خواهد داشت و این شعار بسیار با مفهوم است.

خرمدل عنوان کرد: وقتی ما از بلوک شرق نام می‌بریم معنا دارد زیرا کمونیست‌ها اصلا دین و خدا را قبول ندارند، در بلوک غرب دین را قبول داشته ولی در اداره جامعه آن را قبول نداشتند، انقلاب اسلامی آمد و گفت نه غرب و شرق را قبول ندارد زیرا باید دین و خدا وجود داشته و در اداره کشور نیز آن را به کار برد.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی خار چشم آمریکا شده و او را در منطقه عقب می‌راند، با کمی دقت در تاریخ وضعیت سوریه، لبنان، فلسطین و قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را ببینید، قدرت و استقلال را در جمهوری اسلامی خواهید دید.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کدام کشور را سراغ دارید که بیش از ۴۰ سال همه جوره محاصره شده و در این چهل سال مقابل آمریکا ایستادگی کرده است.

خرمدل بیان کرد: مردم اروپا از دولت آمریکا متنفر هستند زیرا از جنگ جهانی دوم تا کنون آنها را تحقیر می‌کند، کره جنوبی و آلمان ارتش مستقل ندارند و تفنگداران آنها آمریکایی است.

وی اضافه کرد: آمریکا نیز خودش تحت سیطره لابی صهیونیست است و تنها کشور که مستقل حرف می‌زند، برای خودش عمل می‌کند و تنها صدایی که طرفدار حقوق بشر بوده جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: جنایت‌های بسیاری را مستکبران علیه مردم و زنان مستضعف و آزاده اعمال می‌کنند ولی کسی صدایش در نیامده ، آن وقت اینها دلسوز زنان ایرانی شدند، در حالی که در کشورهای خودشان جنایت‌های وحشتناکی رخ می‌دهد.

خرمدل اظهار کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران چه دشمنان بخواهند چه نخواهند به عنوان یک الگو در جهان و خاورمیانه معرفی می‌شود، اگر ما از تمام پیشرفت‌های داشته صحبت می‌کنیم همه آنها مال خود ما بوده و از کسی نبوده است.

وی گفت: آمریکا با زور و قدرت خود به هر کشوری بخواهد حمله می‌کند اما در حال حاضر جرات نداشته در ۴۰ سال اخیر به ایران نزدیک شود، از هر فرصتی برای تحقیر و تخریب جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، دشمنان به این‌ نتبجه رسیدند که توپ و تانک نمی‌توانند ایران اسلامی را تخریب کنند، پس با جنگ نرم و فشار بر روی ذهن مردم جنگ خود را آغاز کرده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در راهپیمایی روز اربعین مردم ما با هم و یکصدا شرکت کردند، اینگونه حرکت‌ها بسیار موثر است، اگر در گروه یا جایی علیه نظام حرفی زده می‌شود با ادب و متانت جواب دهید.

خرمدل افزود: ما بر روی نگاه مردمانه، متانت، نگاه حکیمانه حضرت آقا خوب دقت نکردیم، در دنیا رهبری اینگونه مردمی و جود ندارد.

وی اعلام کرد: اتفاقی رخ داده و فردی فوت کرده و قانون نیز باید پیگیری کرده و اگر خاطی وجود دارد برخورد شود، در حال حاضر به زنان و کودکان در آمریکا ظلم و جنایت می‌‍شود و کسی صدایش در نمی‌آید.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما برای خون دادن هستیم ولی اینک جنگ متفاوت است و اگر می‌خواهیم برای ولایت جهاد کنیم جهاد در دست ما بوده زیرا امروزه فضای مجازی بستر جنگ نرم است.

خرمدل گفت: نباید به عنوان یک بسیجی و انقلابی اسیر این فضا سازی‌های مجازی شویم، ما باید با اعتقاد و صلابت حرکت کنیم، در حال حاضر فضای جنگ ما فضای جنگ نرم است، در حال حاضر تمدن غرب در حال فروپاشی و قطعا خطرناک‌تر از گذشته شده است.

وی اظهار کرد: طرحی از سال گذشته به عنوان طرح سند توسعه بسیج ابلاغ شده که با دقت باید اجرا شود، اتفاقات بزرگ و خوبی انجام گرفته است، در کهگیلویه و بویداحمد تولیدات ما بسیار خوب بوده اما بسته بندی ما خوب نیست، ما زیر مدت زمان که وعده داده بودیم در سی‌سخت کار ساخت و ساز را تمام کردیم ولی آن را نتوانستیم به خوبی اطلاع‌رسانی کنیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تمام گزارشات شما پله، پله طی خواهد شد تا به دست حضرت آقا برسد این یک فرآیند است که در مجموعه از زحمات شما تقدیر می‌شود.

پایان پیام/