چاپ سه کتاب با موضوع سردار شهید سلیمانی در خوزستان
چاپ سه کتاب با موضوع سردار شهید سلیمانی در خوزستان
رئیس حوزه هنری خوزستان گفت: سه کتاب با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این استان چاپ شده که در دهه بصیرت رونمایی می شود.

محمدشهباز گهروئی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار  اظهار داشت: این کتاب‌ها با موضوع مناطق محروم و حضور سردار شهید قاسم سلیمانی تهیه و نگارش شده است.

وی به طراحی و تولید محتوا برای هفت منطقه حاشیه‌ای استان خوزستان با محور شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود:این برنامه‌ها شامل موسیقی،کتاب و تئاتر است که بخشی در دهه بصیرت و برخی در ایام دهه فجر اجرا و رونمایی خواهد شد.

گهروئی به تدارک برنامه‌های ویژه به مناسبت دهه بصیرت در استان خوزستان از سوی حوزه هنری اشاره کرد و افزود:علاوه بر ۹ دی که روز بصیرت است برای ۱۶ دی سالروز شهادت شهید علم الهدی و یارانش در هویزه نیز ویژه برنامه‌های خاصی پیش بینی شده است.

رئیس حوزه هنری خوزستان به اجرای ویژه برنامه های کاروان روایت حبیب در ۱۰ استان برای آشنایی با سیره زندگی حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود:هدف این گروه آشنایی بیشتر جوانان با سبک زندگی این سردار شهید است.

کاروان روایت حبیب سه روز در آبادان به اجرای برنامه پرداخت که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت.