پیگیری و حل معضل آبگرفتگی ۸۷ نقطه خوزستان
پیگیری و حل معضل آبگرفتگی ۸۷ نقطه خوزستان
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در سفر به خوزستان مشخص شد انجام مطالعات در خصوص حل معضل آبگرفتگی در ۸۷ نقطه استان در حال انجام است.

حجت‌الاسلام حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در شورای عالی قضائی با اشاره به سفر اخیر خود به خوزستان اظهار کرد: در این سفر روند اجرای پیشنهادات سفر سال گذشته هیئت بازرسی کل کشور به خوزستان در رابطه با آب‌گرفتگی برخی مناطق این استان پیگیری و مشخص شد که بحمدالله این پیشنهادات در دو بخش «انجام مطالعات در حوزه آب‌گرفتگی ۸۷ نقطه خوزستان» و همچنین «احداث حدود پنج هزار واحد مسکونی در مناطق محروم یا آسیب‌دیده ناشی از آب‌گرفتگی» در حال اجرا هستند.

وی افزود: در جلسه اخیر با مسوولان آبفا، شهرداری، استانداری و بنیاد مسکن استان خوزستان، ۱۱ پیشنهاد ارائه دادیم که این پیشنهادها صورت‌جلسه شده و قرار بر پیگیری آنها شد.

به گزارش خبر دیشموک، در ادامه حجت‌الاسلام عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه به ارائه گزارش جامعی در خصوص مشکلات و مسائل کارکنان دستگاه قضا، مراجعه‌کنندگان به واحدهای قضائی و همچنین نمایندگان قوه قضائیه در دستگاه‌های مختلف کشور پرداخت و گفت: در این زمینه پس از بحث دستورات لازم از سوی رئیس قوه قضائیه برای حل مسائل و مشکلات مطروحه صادر شد.

انتهای پیام/ر/فارس