پیام فوری امام جمعه دیشموک به نماینده محترم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
پیام فوری امام جمعه دیشموک به نماینده محترم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
وی در پایان گفت : از نماینده محترم کهگیلویه  بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود مشکل ۱۰ ساله آب شرب دیشموک را در اولویت کاری قرار دهند و استاندار و دیگر مسئولان این مهم را هم با جدیت پیگیر باشند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند با اشاره به فثل مهم امتحانات دانش آموزان اظهار داشت: والدین گرامی مطلع باشند که تاثیر نمرات امتحانات نهایی در کنکور سراسری نقش ویژه ای دارد و دانش آموزانی که در این امتحانات بتوانند نمرات خوبی کسب کنند ،قطعاً پنجاه درصد مسیر را به نحو احسن حرکت خواهند خواهند کرد.

 

وی افزود : فاصله گرفتن از گوشی ها و فضای مجازی و سرگرمی های منفی می تواند کمک زیادی به فرزندان کند که انتظار می‌رود والدین از این مهم غافل نشوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند آغاز بکار مجلس جدید را در این شرایط کنونی از تدابیر رهبری دانست و گفت: نمایندگان به تذکرات رهبری توجه کرده و با اولویت امور مردم در جلسات حضور یابند زیرا که به فرموده امام خمینی ره: مجلس در راس همه امور است و برنامه ریزی صورت بگیرد تا مشکلات کشور به خوبی پیگیری و رفع شوند.

 

خطیب جمعه دیشموک مشکلات معیشتی جامعه را مهم ترین مسئله برشمرد و خاطرنشان کرد : برنامه ریزی برای همراهی مجلس با دولت جدی باشد تا بتوانند به دولت کمک کنند مشکلات معیشتی مردم مرتفع نماینده و همچنین در مجلس دوازدهم در کنار وضعیت معیشتی، مشکلات اقتصادی به ویژه اشتغال، تورم و مبارزه با فقر و آسیب اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری معنی بخشیده بود، گفت: مردم در مراسم تشییع پیکر شهیدجمهور واقعا سنگ تمام گذاشتند.

 

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه شهید جمهور در دوران ریاست جمهوری با مردم زندگی کرد و در راه خدمت به ملت شهید شد، افزود: مراسم تشییع پیکر شهید جمهور شایسته بود و مردم با حضور خود در تمام مناطق سنگ تمام گذاشتند و حتی در اکثر کشورهای دنیا به عزا نشستند که این به معنای محبوبیت شهید جمهور در حوزه ملی و بین المللی بود.

 

وی اذعان داشت: بعد از شهادت آیت الله رئیسی وظیفه مردم و رئیس جمهور بعدی سنگین تر می‌شود و مردم حتما حضور و مشارکت چشمگیر در انتخابات داشته باشند و رئیس جمهور اصلحی را برای ادامه راه شهید جمهور و همراه با ولایت انتخاب کنند.

 

حجت الاسلام راوند حضور پرشور ذخایر انقلاب در تمام صحنه ها را عامل اصلی موفقیت جمهوری اسلامی ایران و شکست دشمنان دانست و تاکید کرد: حضور مردم را در طول تاریخ فتنه ها را خنثی ، انتخابات را پرشور و راهپیمایی ها را حماسه ساز خلق نمود و باعث شد تا دشمنان قسم خورده بیش از هر فاکتوری از اتحاد و وحدت وهمدلی مردم ایران اسلامی هراس داشته و در برنامه های شوم خود شکست بخورند.

 

وی در ادامه بیان داشت: نباید از  تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این برهه از تاریخ جهت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و آغاز بکار مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری  غافل شد و این مهم را یک امر تاریخی باید طلقی کرد که تدبیر و جسارت و شجاعت هر چه تمام تر توانست امورات جمهوری اسلامی در تمام رده ها را به تنهایی پیش ببرند.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر راوند در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ضمن اشاره به نامه رهبری به جوانان اروپا بیان کرد: رهبر عزیز انقلاب امام خامنه‌ای (حفظه الله) با نامه نخست چند سال پیش به جوانان آمریکا و اروپا خیزش انقلابی را آغاز کرد و در نامه جدید رهبری پایان عمر استکبار جهانی و ماشین نسل کشی فلسطین را رقم زد.

 

امام جمعه با تاکید بر لزوم جلوگیری از ایجاد دوقطبی کاذب در انتخابات گفت: دوقطبی کاذب به این معنا است که جوانان و مردم را به جان انداخته و دشمن شاد شویم و این مسئله باید از بین برود و  همه مکلف به رعایت اصول مشارکت و رقابت سالم با رعایت اخلاق در انتخابات هستند و  بر اساس معیارها انتخاب افراد صورت گیرد تا سرنوشت کشور نیز به سمت سعادت و رفاه برود.

 

حجت الاسلام راوند با اشاره به فرارسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی،گفت:  اینکه امام راحل جامعه و دل ها را به هم نزدیک کردند،شکی نیست و ایشان بسیار بر وحدت کلمه و برادری اصرار داشتند و بسیاری از اختلافات خانماسوز قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را از میان برداشتند.

 

امام جمعه دیشموک در ادامه عدم نظارت بر کار پیمانکاران در منطقه را معضلی اساسی توصیف کرد و بیان نمود: اینکه پیمانکار خود در جایگاه پیمانکاری است و در کنار آن هم موضوع نظارت را هم در برنامه دارد کاملاً برمی‌گردد به سوء مدیریت ها در سطح شهرستان و هست و امید می‌رود به این موارد ورود شود.

 

خطیب جمعه دیشموک نبود آب شرب مناسب در منطقه را نشانه بی توجهی به مردم دانست و تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن تابستان و تنش های آبی در سطح کشور مردم دقت کنند  و اصراف بپرهیزند تا روستاها و دیگر نقاط بخش از این نعمت برخوردار شوند.

 

وی در پایان گفت : از نماینده محترم کهگیلویه  بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود مشکل ۱۰ ساله آب شرب دیشموک را در اولویت کاری قرار دهند و استاندار و دیگر مسئولان این مهم را هم با جدیت پیگیر باشند. 

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ