پیام فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج
پیام فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج
متن پیام به شرح زیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سجاد بهرا فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی (ع)دیشموک در پبامی ضمن گرامیداشت آن گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی یقینا‌ از برکات اسلام و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ارزانی شد. امام خمینی ( رحمت الله علیه)

بسیجی یعنی ارزش، هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزشها و روحیه بسیجی در آحاد ملت مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است. نهاد انقلابی و اسلامی بسیج برگرفته از بطن و متن مردم است که با تدبیر تاریخ ساز و آینده نگرانه حضرت روح الله( رحمت الله علیه) در ۵ آذر ۵۸ تاسیس گردید .

به اذن خداوند این شجره طیبه یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت راهبردی نظام در بازدارندگی و اقتدار دفاعی انقلاب اسلامی و نیز موتور محرکه پیشرفت همه جانبه کشور در پروژه های ناامید سازی دشمنان اسلام و انقلاب و دیوار مستحکمی در مقابله با انواع نفوذ های بی امان دشمنان از جمله آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و امنیتی و … می باشد که با این عملکرد درخشان الگویی برای دیگر کشورها و آزادی خواهان و ظلم ستیزان جهان قرار گرفت.

اینجانب هفته مبارک بسیج را خدمت خانواده معظم و معزز شهدا ، ایثارگران، رزمندگان ، بسیجیان غیور ومخلص و مردم همیشه در صحنه و بصیر شهر و بخش دیشموک تبریک عرض نموده و انشاالله این شجره طیبه و لشکر مخلص خدا تحت راهبردهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب اسلامی آمال و آرزوهای بسیج جهانی اسلام در آزادسازی قدس شریف و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت صاحب الزمان (ارواحناه فداه) را محقق نماید.

و من الله التوفیق

سروان پاسدار سجاد بهرا

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی ع دیشموک

  • نویسنده : مالک آهنگ