پیام تسلیت مسئولان در پی شهادت شهید “موسی نوروزی”
پیام تسلیت مسئولان در پی شهادت شهید “موسی نوروزی”
پیام مسئولان درپی شهادت شهید موسی نوروزی در ذیل آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت موسی نوروزی مامور کهگیلویه و بویراحمدی که در درگیری با اشرار به شهادت رسید را تسليت گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد؛
“بسم الله الرحمن الرحیم”
«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»
شهادت، پاداشی نیکو برای دلاورانی‌ است که عمری در دفاع از دین و میهن از پای ننشستند و در این راه، جان خویش را نثار کردند.
در آمیزه‌ای از افسوس و درد و غرور و افتخار، خبر شهادت دلاور مردی از جوانان غیرتمند استان کهگیلویه و بویراحمد و کادر خدوم نیروی انتظامی باز هم فضای کشور و استانمان را عطر آگین نمود.
اینجانب شهادت و وصال الهی ستوان سوم ” موسی نوروزی” را به مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مردم شهید پرور بخش دیشموک تسلیت و تبریک عرض نموده و با آرزوی صبری جزیل برای خانواده مکرم آن شهید گرانقدر ، از خداوند بلندمرتبه طلب می‌کنم که روح بلند آن عزیز با شهیدان کربلا محشور شود.
راهش پر رهرو باد
سید محمد موحد

*********

علی کریمی مسوول منابع طبیعی دیشموک با صدور پیامی شهادت شهید موسی نوروزی را تبریک و تسلیت گفت.

اینجانب شهادت پر افتخار این سرباز ولایت را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف،فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی،مجموعه نیروی مقدس انتظامی و خانواده معظم و معزز آن شهید گلگون کفن و  مردم غیور استان کهگیلویه و بویراحمد و مردم دیشموک تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

علی کریمی مسوول منابع طبیعی دیشموک

*********************************

فرمانده تیپ ۴۸ کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت ستوان یکم موسی نوروزی را به خانواده این شهید گرانقدر و مردم استان تسلیت گفت.

متن پیام سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان به شرح زیر است: در طول سالیان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ،جوانان غیرتمند استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در عرصه های نبرد و جهاد به عنوان پیشگامان و نیروهای شجاع ، دلیر در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی حماسه ها خلق کرده اند.

تقدیم ۱۸۸۰ شهید گلگون کفن ، سند تایید ارادت قلبی مردمان این دیار سرافراز در دفاع از این مرز و بوم و کشور عزیزمان ایران اسلامی است. بار دیگر  شهادت یکی از بهترین جوانان عزیز و غیور این استان از خطه شهید پرور و ولایتمدار دیشموک در لباس مقدس و پر افتخار نیروی انتظامی ستوان یکم شهید موسی نوروزی ، اراده و عزم پولادین شیرمردان کهگیلویه و بویراحمد در راه دفاع از امنیت و آرامش هم وطنان عزیزمان را ثابت نمود.

اینجانب شهادت پر افتخار این سرباز ولایت را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف،فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی،مجموعه نیروی مقدس انتظامی و خانواده معظم و معزز آن شهید گلگون کفن و  مردم غیور استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز
فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

…..

پیام تسلیت امام جمعه دیشموک حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند؛ بلكه آنها زندگانى هستند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى شوند.
دفا ع از آرامش وامنیت مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جان فشانی عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای ایجاد امنیت پایدار در کشور سر از پا نشناخته تا مردم بزرگوار ایران اسلامی در همه جوانب از نعمت بزرگ امنیت برخوردار شوند.
شهادت مظلومانه مأمور دلاور نیروی انتظامی ستوان شهید موسی نوروزی در درگیری با اشرار مسلح در استان سیستان وبلوچستان موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب و مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد و بخش دیشموک گردید.
شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌گردد، افتخار دفاع از امنیت وطن توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند که ایل بزرگ بهمئی در طول تاریخ انقلاب وفاداری خودشان را به ارزشها و انقلاب و ارمانهای و امنیت نظام اسلامی ثابت کردند یکی از افتخارات ایل بهمئی شهید موسی نوروزی که در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم نمود که پدر شهید در جلسه ای برای تسلیت خدمتشان رسیدیم شهادت فرزند جوانش را با وجود اینکه غم سنگینی بود افتخاری برای خود میدانست که فرزندش را در راه دفاع از اسلام و امنیت تقدیم کرد
اینجانب شهادت فرزند برومند ایل بزرگ بهمئی شهید موسی نوروزی را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران اسلامی و فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی طایفه نوروزی و خانواده محترم شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر جزیل برای خانواده محترمشان آرزومندم.

….

پیام تسلیت فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه در پی شهادت ستوانسوم موسی نوروزی در درگیری مسلحانه با اشرار سیستان و بلوچستان:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند، بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

شهادت مظلومانه یکی دیگر از مدافعان وطن و از غیورمردان شهرستان کهگیلویه،بخش دیشموک و ایل سترگ بهمئی، سند دیگری از جنایات ضدانسانی و ضداسلامی اشرار کور دل و خائنان به میهن عزیزمان است.

اینجانب شهادت شهید مدافع وطن ستوانسوم “موسی نوروزی” را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم عزیز شهرستان کهگیلویه،ایل بزرگ بهمئی و به ویژه خانواده صبور، مقاوم و بزرگوارش تبریک و تسلیت عرض نموده،گ و از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و محشور شدن با سالار شهیدان (ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

*سرهنگ پاسدار سید حمزه محقق زاده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کهگیلویه*

….

 

در پی شهادت یکی از ماموران جان برکف نیروی انتظامی اهل بخش دیشموک در دگیری با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نایل شده‌است،فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک پیام تسلیتی صادر کرد:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

دفا ع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جان فشانی عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای ایجاد امنیت پایدار در کشور سر از پا نشناخته تا مردم بزرگوار ایران در همه جوانب از این نعمت بزرگ برخوردار شوند.

این آخرین باری نیست که دلهای نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفاداری به آرمانهای بلند انقلاب، آماج گلوله‌های خشم سوداگران مرگ قرار می‌گیرد و آنان ادامه حیات خود را در آلوده کردن نوجوانان و جوانان این مرز و بوم می‌دانند. و دست شوم آن‌ها نهال ثمر بخش انسانهای والائی را قطع می‌کند که همواره جان عزیز خود را برای نثار در راه خدا در دست گرفته‌اند.

بی‌شک قرار گرفتن نام جمهوری اسلامی ایران بر تارک مبارزه با بلیه شوم مواد مخدر در جهان، مرهون شهادت، جانفشانی و پایمردی مجاهدان این عرصه است که با تقدیم همه هستی خویش به نبرد بی‌امان با اهریمن تباهی و نیستی برخاسته و بنه درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

عملیات شهادت طلبانه فرزندان عزیزمان در نیروی انتظامی در درگیری اخیر شهرستان دلگان که موجب به شهادت رسیدن ستوانسوم موسی نوروزی گردید قطره‌ای از دریای بیکران این مبارزه جانانه است.

اینجانب شهادت این عزیز را به محضر امام عصر(عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ضل العالی) خانواده معظم شهدا و بازماندگان مکرم، فرماندهی و پرسنل فداکار نیروی انتظامی و مردم شهید پرور بخش دیشموک تبریک و تسلیت عرض نموده، برای مجروحین این حادثه از خداوند بزرگ شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

ستوانیکم پاسدار کریم انصاری
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک
?

…….

پیام تسلیت دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک اسفندیار مختاری …

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

پل شهادت، اصلی و درست‌ترین مسیر برای رسیدن به پروردگار است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و استقلال، امنیت و سرافرازی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشتند، شهیدان استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نموده و راه شجاعت را به ما آموختند.

به تعبیر مقام معظم رهبری، هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است زیرا شهدا در قهقهه مستانه‌شان و در شادی وصولشان «عند ربهم یرزقون» اند. و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب «فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی» پروردگارند. اینجا صحبت عشق است و عشق و قلم در ترسیمش بر خود می شکافد».

شهید روح تاریخ و گواه انسانیت است و اجر شهیدان نسل سوم و چهارم انقلاب بیش از شهدای دفاع مقدس است چون آنها بر جنگ نرم و عقیدتی دشمن نیز فائق آمدند.

بی‌گمان عزت و عظمت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل همین جانفشانی، ایثار، جهاد و شهادت است و نام این عزیزان بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

شهادت مظلومانه «موسی نوروزی» از مدافعان وطن در سیستان و بلوچستان سند دیگری از وفاداری سبزپوشان نیروی انتظامی به وطن و مردم خود است

اینجانب شهادت شهید نظم و امنیت موسی نوروزی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم عزیز بخش دیشموک، خانواده این شهید معزز، تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و محشور شدن با سالار شهیدان (ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

…..

 

پیام تسلیت جناب سروان اسماعیل معزز

شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌گردد، افتخار دفاع از امنیت وطن توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند.

از آنجا که فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت کننده عزم استوار نیروهای انقلابی و الهام بخش هویت ملی ما بوده، بی تردید شهادت افتخار آمیز این شهید والا مقام به خادمان مردم انقلابی ایران، در سنگر نظم و امنیت اجتماعی جامعه اسلامی، روحی تازه بخشیده و همرزمان وفادارش را نیز در ادامه راه غرور آفرین وی و تحقق اهداف عالی اش مصمم تر خواهد ساخت.

اینجانب شهادت فرزند رشید بهمئی را به ساحت حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)، مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد و مردم دیشموک  علی الخصوص خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک  شهید موسی نوروزی  را با ارواح طیبه اولیا طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و موید بدارد.

*******

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»
خبر تاسف بار و غم‌انگیز شهادت سرباز ولایت و مدافع امنیت سروان موسی نوروزی دلاوری از ایل سترگ بهمئی، از خدمتگزاران نیروی انتظامی که همواره با روحی لبریز از ولایت‌مداری،و پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی نقشی موثر و انکارناپذیر در برقراری نظم، امنیت و آرامش جامعه داشتند، موجب تاسف و تالم همه مردم بهمئی گردید.
وصال عاشقانه این نیروی با اخلاق، تلاشگر و خدوم را که عمر پر برکت خود را صرف خدمت به مردم و ایجاد نظم و امنیت نمود و درآخرین ماموریت خویش جهت تامین امنیت مردم توسط معاندین و اشرار مسلح مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به فیض شهادت نائل گردید، به پیشگاه ولی عصر(عج)‌، رهبر معظم انقلاب، فرماندهان و پرسنل ناجا، مردم شریف بخش دیشموک و خانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و ازخداوند رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.
از طرف خانواده محترم شهید رفتاری?

*******

باسمه تعالی

شهدا سنگ نشانند که ره گم نشود.

باشهادت غریبانه و مظلومانه جوانی رشید از ایل غیور بهمئی ،برگ زرین دیگری ازافتخارات بی شمار دیار راست قامتان دین پناه و دشمن ستیزان بی باک ،ورق خورده است .

ستوان سوم موسی نوروزی بزرگمردی است که جان خود را در راه تامین امنیت کشور و مبارزه با شرارت فدا نمود ودر میدان نبرد با نااهلان و نامردان وطن فروش و بی دین ،مردانه تا پای جان ایستاد و ایستاده جان داد.هر چند شهادت این جوان رعنا موجبات تأثر و تأسف همه آحاد ملت شریف ایران به خصوص مردم شریف بخش دیشموک را در پی داشته است،اما باید به خود افتخار کنیم چنین جوانانی از دل این دیار محروم ،برای آرامش و آسایش ایران عزیز،از عزیزترین نعمت خداوند که جانشان است،مایه می گذارند و سر می دهند تا سامان نرود.اینجانب شهادت علی اکبر گونه این نوداماد عزیز را به ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب و مردم شریف بخش دیشموک و خانواده آن شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال می خواهم ،روح سرباز فداکار اسلام عزیز را با روح سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور گرداند.

روح الله اسفرم سرپرست شهرداری دیشموک

***************

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

خبر تاسف بار و غم‌انگیز شهادت سرباز ولایت و مدافع امنیت سروان موسوی نوروزی، از خدمتگزاران نیروی انتظامی که همواره با روحی لبریز از ولایت‌مداری، قانون‌مداری و پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی نقشی موثر و انکارناپذیر در برقراری نظم، امنیت و آرامش جامعه داشتند، موجب تاسف و تالم اینجانب گردید.

عزت، آرامش و آسایش امروز ما و تداوم آن، مدیون دلاوری‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها و هوشیاری‌ها و مجاهدت‌های سربازان دلیر نیروی انتظامی است که شهدای بسیاری را در راه انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و تأمین امنیت ایران اسلامی فدا کردند.

اینجانب وصال عاشقانه این نیروی با اخلاق، انقلابی، تلاشگر و خدوم را که عمر پر برکت خویش را صرف خدمت به مردم و ایجاد نظم و امنیت نمود و در آخرین ماموریت خویش جهت تامین امنیت مردم سیستان و بلوچستان توسط معاندین و اشرار مسلح مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به پیشوای شهیدان کربلا پیوست و به فیض شهادت نائل گردید، به پیشگاه ولی عصر(عج)‌، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مردم شریف و عزیز ایل بهمئی و و خانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند سبحان برای این شهید والامقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم…

 

سروان پاسدار سجاد بهرا..فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی دیشموک

***************

*بسم رب الشهدا و الصدیقین*

شهادت، افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند وبدون شک این راه ادامه خواهد داشت.
اینجانب به نمایندگی از جامعه ورزش بخش دیشموک شهادت موسی نوروزی را به پرسنل خدوم نیروی انتظامی  و خانواده معظم این شهید والا مقام و مردم شهیدپرور و انقلابی استان به ویژه مردم شهیدپرور بخش دیشموک، تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک وی را با ارواح طیبه اولیا طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و موید بدارد.
رحمان اندیک
مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش دیشموک

بروزرسانی……