پیام تسلیت حجت الاسلام موحد،فرماندار کهگیلویه و بخشدار  دیشموک بمناسبت درگذشت استاد لاهوتی+متن پیام
پیام تسلیت حجت الاسلام موحد،فرماندار کهگیلویه و بخشدار  دیشموک بمناسبت درگذشت استاد لاهوتی+متن پیام
اینجانب، درگذشت این استاد علم و اخلاق را خدمت بیت مکرمشان، جامعه فرهنگی - دانشگاهی استان و همه دوستداران و علاقمندان ایشان تسلیت عرض می نمایم و از پرودگار هستی خواهانم روح بُلند این عالم متدین را قرین رحمت بی پایان خود قرار دهد و به بازماندگان صبر زینب گونه عنایت فرماید.

به گزارش خبر دیشموک ، حجت الاسلام موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در محلس، سید عبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه و صفا حبیبی بخشدار دیشموک با صدور پیامهایی بصورت جداگانه درگذشت استاد لاهوتی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت

بسم الله الذی أمات و أحیا

به نام خداوندی که می میراند و زنده می کند

درگذشت شخصیت برجسته علمی سیاسی دیارمان، مرحوم دکتر سید قادر لاهوتی که در سایه علم و ادب، جان و دل و درون خود را از تاریکی ها پیراست و با شکیبایی در برابر سختی ها، بیماری ها و رخداد های سخت روزگار، ایستادگی و پایداری نمود و با تلاش و روح خستگی ناپذیر خود تا واپسین روزهای زندگی، آیین مهر و عطوفت را آشکار می کرد، همه ما را متأثر و متألم نمود.
اینجانب، درگذشت این استاد علم و اخلاق را خدمت بیت مکرمشان، جامعه فرهنگی – دانشگاهی استان و همه دوستداران و علاقمندان ایشان تسلیت عرض می نمایم و از پرودگار هستی خواهانم روح بُلند این عالم متدین را قرین رحمت بی پایان خود قرار دهد و به بازماندگان صبر زینب گونه عنایت فرماید.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

سید محمد موحد، نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده

******************

پیام تسلیت فرماندار کهگیلویه به مناسبت درگذشت استاد سید قادر لاهوتی

و بشرالصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله و انا الیه راجعون

خبرتاثربارعروج وفقدان استادپیشکسوت وفرهنگی نیکوخصال وسیاستمدار اخلاق محور دیارکهگیلویه شادروان سیدقادرلاهوتی تمامی اهالی این دیار رادرهاله ای ازغم واندوه فروبرده واشک غم رابردیدگان زن ومرداین خطه جاری ساخته است

اکنون که آن شخصیت علمی و فرهنگی رخت ازمیان زمینیان برداشته وقصدآسمان نموده است،سنت‌های پسندیده کتابخوانی،مسجدمحوری،
جماعت گزینی،عبادت وسلوک معنوی واخلاق وعرفان ایشان بعنوان شاخصه های فضائل انسانی درمیان جامعه ساری وجاری وشایسته ترویج است .

اینجانب ضمن تالم وتاثرفراوان این فاجعه دردناک رابه محضرتمامی فرهنگیان ، فرهنگ دوستان وفعالان دردمندخداباور تسلیت عرض نموده ،برای آن رحیل نیکوسرشت غفران و رضوان و حشرباشهدای کربلاوبرای همسر،فرزندان،منسوبین گرامی ،شاگردان ودوستداران ایشان طلب صبرواجرمینمایم.

سید عبد العزیز موسوی موسوی /فرماندار ١٤٠١/٦/١٢

***********************

انا لله و انا الیه راجعون
رفتی و هزار خاطره تنها ماند
ای بهار علم و آگاهی
رحلت فرهیخته علم و ادب و متعهد عرصه سیاست و راهنمای بادیه اخلاق .،استاد دکتر سید قادر لاهوتی را به جامعه دانشگاهی و عموم مردم استان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد یکتا برای آن فقید سعید غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

صفا حبیبی بخشدار دیشموک 

انتهای پیام/