پیام تبریک بخشدار دیشموک به مناسبت عید سعید فطر
پیام تبریک بخشدار دیشموک به مناسبت عید سعید فطر
رمضان ماه رحمت و مغفرت و ماه ضیافت الهی در میعادگاه فطر به پایان میرسد و جان های بیقرار و فطرت های پاک مشتاقان نعمت ، امیدواران ثواب و توبه کاران واقعی را از زنگارها زدود و جلالی دوباره بخشید.روز فطر پایان یک ماه و آغاز یک راه است

پیام تبریک صفا حبیبی ،بخشدار دیشموک به مناسبت عید سعید فطر

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ رمضان ماه رحمت و مغفرت و ماه ضیافت الهی در میعادگاه فطر به پایان میرسد و جان های بیقرار و فطرت های پاک مشتاقان نعمت ، امیدواران ثواب و توبه کاران واقعی را از زنگارها زدود و جلالی دوباره بخشید.روز فطر پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک‏ها و لبخندها، رحمت‏ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه‏ های افطار، لحظه ‏های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان. عیدفطر، عید زیبایی‏های معنوی، عید بشارت‏های الهی و روز خوب مهربانی‏های خداست.

اينجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبريك عيد سعيد فطر و جشن پيروزي بر شياطين درون و برون به همه مردم نجيب و شريف بخش دیشموک ، از خداوند متعال، رستگاري و عزت و كرامت همگان را مسئلت می نمایم و ضمن تبریک این عید فرخنده، از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم تا من را در راه تلاش برای ارتقاء بخش و خدمت به روستائیان ارجمند یاری نموده و در راه رسیدن به این هدف یاری مان نماید.

بخشدار دیشموک

صفا حبیبی

انتهای پیام/م: آ