پیام تبریک امام جمعه دیشموک به مناسبت روز معلم+متن پیام
پیام تبریک امام جمعه دیشموک به مناسبت روز معلم+متن پیام
امام جمعه و رئیس منابع طبیعی دیشموک روز معلم را تبریک گفتند

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک در پیامی روز معلم را تبریک گفت:
پیام تبریک امام جمعه دیشموک به مناسبت ۱۲اردیبهشت روز معلم به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت؛ یادآور یاد و خاطره متفکر و اندیشمند بزرگ، استاد فرزانه آیت ا… شهید مرتضی مطهری، با عنوان گرامیداشت روز معلم نامگذاری شده است، همانا روز معلم، روز تجلیل و تقدیر از شرافت انسانیت و ارزشهای والای انسانهای فرهیخته ،سترگ و اندیشمندی است که ایثارگرانه با نور وجودشان مسیر سعادت را برای آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی روشن می‌سازند.

روز معلم، فرصتی است مغتنم برای سپاس از میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت که همانا تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی، وظیفه مهم دینی و ملی انسان های بزرگ منشی است که با رسالتی عظیم و بی بدیل در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی و علم‌آموزی، آگاهی‌بخشی ومعرفت‌شناسی، بی ادعا گام بر می دارند.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید آیت الله مرتضی مطهری”روز معلم”را به قاطبه معلمان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با تاسی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی و ” همواره در مسیر تربیت نیروهای توانمند متعهد در راستای بیانیه گام دوم انقلاب موفق و سربلند باشید.

*علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک*
…………………….
*علی کریمی رئیس منابع طبیعی دیشموک با صدور پیامی روز معلم را تبریک گفت*
در بخشی از متن این پیام آمده است:

بی‌شک هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده‌ای در شکل‌گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت و یکی از ابزارهای مهم توسعه آینده هر کشوری، تربیت و آموزش صحیح جوانان آن می‌باشد.

اینجانب در سالروز شهادت بزرگ معلم انقلاب ايران اسلامي، استاد شهيد مطهري و گراميداشت ياد و خاطره آن شهيد ارزشمند که مزين به نام روز معلم گردیده، هفته بزرگداشت مقام معلم را خدمت همه معلمان بخصوص خانواده بزرگ فرهنگيان کهگیلویه و بخش دیشموک تبريك عرض می‌نمایم.

اميد است به لطف خداوند متعال با تلاش و همت همه معلمان دلسوز اين شهرستان و بخش دیشموک شاهد شكوفايي هرچه بيشتر علم، ‌دانش و پرورش دانش‌آموزان عزيز اين خطه از ميهن اسلامي به عنوان آينده‌سازان ايران اسلامي باشيم.
*علی کریمی رئیس منابع طبیعی دیشموک*