پیام تبریک امام جمعه دیشموک به مناسبت عید سعید فطر
پیام تبریک امام جمعه دیشموک به مناسبت عید سعید فطر
رمضان با تمام لحظات بي بديل صفا و رحمتش گذشت تا يك بار ديگر ، آزمون بزرگ روزه داري ، تاب و توان ها را در تقواي چشم و گوش و زبان و شكم به چالشي خوش فرجام كشانده، سر را از ناسره باز شناسند

پیام تبریک امام جمعه دیشموک به مناسبت عید سعید فطر

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ رمضان با تمام لحظات بي بديل صفا و رحمتش گذشت تا يك بار ديگر ، آزمون بزرگ روزه داري ، تاب و توان ها را در تقواي چشم و گوش و زبان و شكم به چالشي خوش فرجام كشانده . سر را از ناسره باز شناسند .

«بسم الله الرحمن الرحيم»

رمضان با تمام لحظات بي بديل صفا و رحمتش گذشت تا يك بار ديگر ، آزمون بزرگ روزه داري ، تاب و توان ها را در تقواي چشم و گوش و زبان و شكم به چالشي خوش فرجام كشانده . سر را از ناسره باز شناسند .اميد است در هنگامه ي بدرود با رمضان با خالق خويش عهد بنديم تا با دقت و ظرافت يك مسلمان واقعي ، در حفظ بضاعتي كه به قدر معرفت خود ، از اين معركه ي ربوبي فراهم آورده ايم ، بكوشيم و به شكرانه فرصتي كه در اين ماه مبارك يافتيم ،از فرصت سازي براي بندگان خداوند ، فروگزار نكنيم و این حالت خوش و معنوی خودمان را که از نمازهای اول وقت انس با قرآن و سحرخیزی و دستگیری از محرومان را به بقیه ماه‌ها سرایت دهیم و ان شاءالله آخرت خودمان را بسازیم و به گونه ای عمل کنیم که این عبادت های خودمان را ذخیره و حفظ کنیم .

در پايان عيد سعيد فطر عيد طهارت، تزكيه و پاكي عيد شكر گزاري را به حضور حضرت ولي عصر بقيه الله الاعظم ارواحناله الفدا و به مقام معظم رهبري مدظله العالي و همه مومنين بويژه مردم باصداقت این منطقه تبریک عرض مينمايم.

ومن الله توفیق
علی اکبر راوند
امام جمعه دیشموک

 

انتهای پیام/م: آ