ویژه|برگزاری مانور آمادگی دربرابر مخاطرات در دیشموک/تقدیر از هلال‌احمر کهگیلویه+تصاویر
ویژه|برگزاری مانور آمادگی دربرابر مخاطرات در دیشموک/تقدیر از هلال‌احمر کهگیلویه+تصاویر
بخشدار دیشموک از ارائه ی خدمات و آموزش های لازم توسط نیروهای هلال احمر در دیشموک تقدیر و تشکر ویژه کرد.
به گزارش خبر دیشموک،    اولین دوره‌ی آموزشی کمک‌های اولیه(ویژه بانوان و آقایان) به همت خانه هلال هلال‌احمر دیشموک در دیشموک برگزار شد.

تقدیر بخشدار دیشموک از هلال احمر/تبریک هفته هلال احمر

صفا حبیبی بخشدار دیشموک ضمن بازدید از برگزاری مانور آمادگی در برابر مخاطرات طبیعی، هفته هلال احمر را تبریک گفت و بیان کرد: از توجه ویژه هلال احمر شهرستان کهگیلویه و سید عادل رهبریان رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه نسبت به دیشموک تقدیر و تشکر می کنیم.

حبیبی برگزاری اولین دوره آموزشی توسط خانه هلال جمعیت هلال احمر را قابل تقدیر  تحسین عنوان و بیان کرد: امیدواریم کما فی سابق این توجه ادامه داشته باشد و آموزش های لازم به عموم مردم ارئه شود.

برگزاری مانور مخاطرات/تقدیر از همکاری ادارات دیشموک

مالک آهنگ مسئول خانه هلال دیشموک اظهار کرد: بعد از ارائه آموزش های لازم در دو کلاس جداگانه برای بانوان و آقایان، عصر امروز مانور مخاطرات(ویژه بانوان و آقایان) به همت هلال‌احمر در دیشموک با همکاری آتش نشانی، شهرداری در دیشموک انجام شد.

آهنگ ضمن تقدیر از همکاری های بخشدار محترم، ریاست محترم آموزش و پرورش دیشموک و شهردار محترم دیشموک و مجموعه پرسنل پرتلاش آتش نشانی که در این راستا همکاری های لازم را داشتند، افزود: در تلاش هستیم برگزاری این دوره های آموزشی با هدف آشنایی قشرهای مختلف جامعه در مواجهه با مخاطرات را در اقصی نقاط بخش برگزار کنیم.

  • نویسنده : وحید آهنگ