وعده و وعید مسئولان به مردم روستاهای دیشموک/مردم:چرا باگذشت۴۲سال از انقلاب مسئولان به ما توجه نمی کنند+فیلم و تصاویر
وعده و وعید مسئولان به مردم روستاهای دیشموک/مردم:چرا باگذشت۴۲سال از انقلاب مسئولان به ما توجه نمی کنند+فیلم و تصاویر
اهالی ساکن روستاهای بنه کلو، چندار، ریزک و مناطق منتهی به روستای سرگچ دیشموک از بی توجهی مسئولان به مشکلات منطقه انتقاد و گلایه شدید داشته و اذعان دارند: با گذشت 42 سال از انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران، همچنان از راه ارتباطی مناسب و آسفالته محروم هستند.

به  گزارش خبر دیشموک، خبرنگار خبر دیشموک بنا به درخواست مردم، جهت پیگیری مشکلات روستاهای دیشموک به منطقه عزیمت کرده است.

مسیر ارتباطی روستاهای دیشموک که بیس ریزی شده و پل هایی که نیمه کاره رها شده است.

 

اهالی ساکن روستاهای بنه کلو، چندار، ریزک و مناطق منتهی به روستای سرگچ دیشموک از بی توجهی مسئولان به مشکلات منطقه انتقاد و گلایه شدید داشته و اذعان دارند: با گذشت ۴۲ سال از انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران، همچنان از راه ارتباطی مناسب و آسفالته محروم هستند.

شایسته دهیار چندار در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: قریب ۷کیلومتر مسیر ارتباطی روستاهای مذکور با گذشت سالهای سال، در انتظار توجه مسئولان بوده و متاسفانه در سایه بی توجهی و با وعده و وعید بی پایه و اساس مسئولان روبرو است.

وی با بیان اینکه، چراباگذشت۴۲سال از انقلاب مسئولان به ما توجه نمی کنند؟، افزود: آیا ۷کیلومتر مسیر ارتباطی با این همه جمعیت که بیش از ۱۵۰۰نفر می باشند شایسته خدمات  و خدمت نیستند!!

به گزارش خبر دیشموک، آقای موسوی نماینده پیمانکار مسیر ارتباطی شهر دیشموک به سمت روستاهای ذکر شده در گفتگو با خبر دیشموک با بیان اینکه، برای آسفالت مسیر روستای چندار و همچنان روکش آسفالت تنگ چویل انعقاد قرارداد کرده ولی مسئولان متولی و طرف قرارداد به ما پولی ندادند، افزود: در صورت دریافت قیر مورد نیاز و کافی، کمتر از ۱۵ روز بخشی از مسیر(۲کیلومتر) آسفالت و تحویل مردم می شود.

به گزارش خبر دیشموک: انتظار هست مسئولان جهت خدمت به مردم همت بیشتری کرده و تلاش کنند تا در بحث راه ارتباطی خدماتی درخورشانی به مردم ارائه شود.

سرنوشت مردم(چندار،ریزک،سرتل،بنه کلو و سرگچ) چه می شود؟!!!!

انتهای پیام/گزارش از پایگاه خبری خبر دیشموک