وزرای دولت سیزده هم مشکل اشتغال خوزستان را حل کنند
وزرای دولت سیزده هم مشکل اشتغال خوزستان را حل کنند
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب گفت: امروز مهم‌ترین مسئله در خوزستان اشتغال است که اگر این مسئله حل شود قطعا یک نفر اغتشاشگر در خیابان نخواهیم داشت.

سردار احمد خادم السیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب در آیین تودیع و معارفه استاندار خوزستان اظهار کرد: قریب به ۱۰۰ جلسه با کارشناسان امنیتی و ۳۵ جلسه با شورای تامین داشتیم و با این جلسات توانستیم مسائل امنیتی را با حضور سپاه، بسیج، نیروهای انتظامی، مرزبانی، اداره اطلاعات، صداوسیما، و… رصد کنیم.

وی خطاب به استاندار جدید خوزستان افزود: آنچه امروز در خوزستان برای ما مهم است و شما و شخص رئیس جمهور باید به آن کمک کنید بحث اشتغال است چرا که مساله اشتغال با بحث‌های امنیتی استان گره خورده است.

فرمانده قرارگاه کربلا با اشاره به طرح ۵۵۰ هکتاری مقام معظم رهبری، گفت: این طرح  اگر به ثمر برسد قریب به ۲۰۰ هزار شغل می‌تواند ایجاد کند. همینطور با توجه به ظرفیت‌های پتروشیمی در ایجاد فرصت‌های شغلی وجود با ایجاد  شغل میتوان مسائل  امنیتی استان را حل کرد‌‌.

وی ادامه داد: از وزرای دولت انتظار داریم این امکان را در خوزستان فراهم کنند تا مسئله اشتغال در استان حل شود.

خادم سید الشهدا با بیان اینکه مهمترین مشکل استان بحث اشتغال و حاشیه نشینی است، تصریح کرد: چنانچه این مسائل حل شود قطعا یک نفر اغتشاشگر در خیابان نخواهیم داشت و کسی به ماشین نیروی انتظامی سنگ پرت نمی‌کند.

انتهای پیام/