هیچ گونه حمایتی در انتخابات پیش رو از فرد خاصی نخواهیم داشت
هیچ گونه حمایتی در انتخابات پیش رو از فرد خاصی نخواهیم داشت
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: هیچ گونه حمایتی در انتخابات پیش رو از فرد خاصی نخواهیم داشت.

در این انتخابات دخالت نخواهم کرد بیان کرد: وظیفه ما در تمامی انتخابات ها تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است و در این انتخابات قطعا بدون هیچ گونه نگاهی به شخص خاص و تنها دعوت به حضور حداکثری مردم تلاش خواهم کرد.

وی گفت: در انتخابات های گذشته هم از فرد خاصی تلاش می‌کردم حمایت نشود اما راه و مسیر را برای انتخاب اصلح مشخص می‌کردیم.

صلواتی با بیان اینکه از مردم می خواهیم که افراد توانمند و مومن و انقلابی را در روستاها و شهرها انتخاب کنند یادآور شد: از جریان انقلابی اصیل حمایت می‌کنیم  اما به هیچ وجه از فرد خاص حمایت نخواهم کرد.

صلواتی سفره افطاری هرساله در چاروسا را یک رسم نیک برای منطقه دانست و گفت: هرساله این سفره به صورت گسترده بود اما به دلیل شرایط کرونایی امسال نمی توانیم به صورت دسته جمعی برگزار کنیم  به جمع‌بندی رسیدیم نذورات مردمی را تهیه کنیم در اختیار دهیار روستاها قرار دهیم و آنها با پخت غذای گرم بین خانواده ها فقیر و بی سرپرست تقسیم کنند.

شرمت الله داربام بخشدار چاروسا هم در این نشست به نقش دهیاران در پیشگیری از بیماری کرونا اشاره و بیان کرد: بیش از یکسال از شروع بیماری کرونا می گذرد و دهیاران تاکنون نقش موثری در کنترل و پیشگیری از این بیماری داشتند و انتظار می رود که همانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهند و مهمترین وظیفه امروز دهیاران در روستاها آموزش و فرهنگ سازی جهت رعایت مردم در مقابله با بیماری کرونا است.

بخشدار چاروسا با تاکید بر عدم برگزاری مراسمات ختم، جشن های عروسی، مراسمات و برنامه های ورزشی از دهیاران خواست تا به صورت سراسری از بلندگوهای مساجد و همچنین به صورت نصب بنر به مردم نسبت به برگزار نشدن برنامه های تجمیعی فرهنگ سازی کنند و در ادامه عنوان کرد: افراد مبتلا به این بیماری را به حوزه سلامت معرفی کنید و نسبت به قرنطینه شدن آنها همکاری کنید و افرادی که از لحاظ مالی ناتوان هستند و به این بیماری دچار شدند از لحاظ مالی آنها را کمک کنید.

داربام انتخابات را نماد مردم سالاری دینی دانست و از دهیاران خواست تا برای حضور حداکثری مردم تلاش کنند و خاطرنشان کرد: دهیاران به دلیل اینکه نماینده دولت در منطقه و روستاها هستند حق هیچ گونه موضع گیری خاصی ندارند و بدون حاشیه باید به کار خود ادامه دهند و در صورت مشاهده برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه فصل گرما و افزایش دما آتش سوزی های را در کوه های منطقه به وجود می آورد تاکید کرد: تمام همکاری خود را با نیروهای منابع طبیعی داشته باشید و هر فردی که مسبب آتش‌سوزی بودند به نیروی انتظامی معرفی کنید.

داربام همچنین از دهیاران خواست تا تیمی را در هر روستا جهت مهارآتش سوزی ها تشکیل دهند تا در صورت نیاز از آنها در بحران ها استفاده شود.

بخشدار چاروسا در ادامه به نقش اصحاب رسانه در بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: نقش اصحاب رسانه در بیماری کرونا بی بدیل است و اینکه در بسیاری مواقع هم خبرنگار صدا و سیما و خبرنگار خبرگزاری فارس در منطقه سبب آگاهی بخشی دقیق در این ایام بود و نقش بسزایی در این زمینه داشت تشکر می‌کنم.

معصومی نماینده دهیاران در این نشست با بیان اینکه آماده هرگونه همکاری در شرایط کرونایی و آتش سوزی ها هستیم تصریح کرد: اینکه امروز تمامی برنامه های فرهنگی و دینی و همچنین برگزاری مراسمات مختلف در منطقه تعطیل است اما متاسفانه عده ای در روزهای گذشته اقدام به تجمع انتخاباتی در روستاها کردند جای تاسف دارد و امیدواریم با چنین تجمعاتی برخورد شود.

وی با بیان اینکه این نشست در روستای دشت آزادی برگزار شد و هیچ مقام و مسئولی از برگزاری چنین مراسمی اطلاعی نداشتند و این برنامه بدون هماهنگی صورت گرفت جای نگرانی دارد.

در ادامه دهیاران خواستار همکاری دیگر ادارات با دهیاران جهت حل مشکلات روستاها شدند و همچنین نسبت به مهار آتش سوزی ها و مبارزه با بیماری کرونا اعلام آمادگی کردند.

در پایان این نشست در اقدامی از سوی بخشدار و دهیاران چاروسا از خبرنگار صدا و سیما و خبرگزاری فارس در چاروسا (سیدحسن آرمند) به دلیل همکاری و اطلاع رسانی در ایام سخت کرونایی تقدیر شد.