هیچ مراسمی در محرم زیر سقف برگزار نشود
هیچ مراسمی در محرم زیر سقف برگزار نشود
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال در سراسر استان هیچ مراسمی در محرم زیر سقف برگزار نمی‌شود.

حسین کلانتری در نشست ستاد کرونا کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همه اعضای ستاد باید تا فردا و اتمام وقت اداری پیشنهادات خود را به معاون استاندار ارائه کرده تا آنها نیز با ارسال گزارش‌ها به تهران در خصوص تعطیلی‌ها تصمیم گیری شود.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس‌ جمهور به جهت حمایت از کادر درمان همه را به کار جدی و بسیج همگانی دعوت کردند تا از این پیک با کمترین تلفات عبور کرده و آسیب کمتری ببینیم.

وی در ادامه گفت: دانشگاه تلاش‌های زیادی داشته و بیمارستان نرگسی به کمک آمده و اکنون مشکلی از بابت تخت‌های بیمارستانی نداریم و در نیروی انسانی هم مشکلی وجود ندارد.

استاندار افزود: در واکسیناسیون کارهای بسیار خوبی انجام شده و میانگین تزریق روزانه ما ۲٫۵ برابر میانگین تزریق روزانه واکسن در کشور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ۲۰ هزار دز واکسن اضافه از سهمیه از مرکز دریافت کردیم و برای دریافت سهمیه اضافه در هفته آینده نیز تلاش خواهد شد همچنین کمبود داروی مورد نیاز در بیمارستان‌ها نداریم و اگر مشکلی وجود داشته کشوری بوده است.

کلانتری گفت: ۲۷۵ میلیارد ریال اسناد خزانه دریافت کرده‌ایم که بیمارستان‌ها می‌توانند به وسیله آنها خریدهای خود را داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعزیرات، صمت، دادگستری و ناجا و همه عوامل باید با متخلفین و اصناف متخلف  کهدستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند برخورد کرده زیرا خط قرمز ما همچنان جان مردم است و هر تالار و صنفی که رعایت نمی‌کند باید تعطیل شود.

رئیس ستاد کرونا کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ماه محرم نیز تدابیر لازم به عمل آمده باید به صورت شفاف با مردم صحبت کنیم لذا تمامی مراسم ها باید در فضای باز و در همه شهرستانها با مصوبه ستاد کرونا برگزار شود.

وی گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس نوع دلتا باید دستورالعمل ها بیشتر و بهتر از سال گذشته رعایت شود چرا که شرایط امسال با سال گذشته متفاوت است.

انتهای پیام/