هیچ اداره‌ای نباید در برابر مصوبات تنبلی، کوتاهی و کم کاری کند
هیچ اداره‌ای نباید در برابر مصوبات تنبلی، کوتاهی و کم کاری کند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرایی شدن مصوبات نشست‌ها گفت: هیچ دستگاهی نباید در برابر مصوبات تنبلی، کوتاهی و کم‌کاری کند.

حسین کلانتری در جلسه معاونین استاندار و مدیران ستادی که در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: پیش بینی و پیشگیری از مشکلات حوزه کاری در حوزه مدیریتی ملاکی برای ارزیابی هوشمند مسئولین است و در راستای رویکرد کیفیت، پیشگیری از خطاها و بروز بسیاری از مشکلات است.
استاندار اظهار داشت: به پست، مقام و مسئولیت به عنوان طعمه نگاه نشود و پست و مقام طعمه نیست و امانتی بزرگ در دست ماست و تا این مسئولیت را بر عهده داریم باید دلسوزانه و جسورانه به دنیال کار مردم باشیم.
کلانتری با بیان اینکه به صدا و سیما، سایت‌ها و رسانه‌ها احترام بگذاریم و وظیفه و حق دارند که نقد کنند و نقد آنها سازنده باشد، تصریح کرد: به گونه‌ای باشیم که فضای مجازی ما را مدیریت نکند بلکه ما محتوا ساز و مدیریت کننده فضای مجازی باشیم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: جلب اعتماد، اطمینان و بالاتر از این رضایتمندی و خشنودی مردم، امید و نشاط اجتماعی را ارجح می دانم و در این رابطه به جای دکترین گریه و دیپلمی امید و نشاط، دکتری امید و نشاط را پیشه کرد.
کلانتری ابراز داشت: هرگونه نشاط و شادی باید بر مسیر، معیار و ملاک‌های ارزشی و معنوی تجلی داشته باشد.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?305153/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%DB%8C
استاندار، صرفه جویی، نظم و انضباط کاری مسئولین را بسیار مهم دانست و افزود: صرفه جویی به معنای استفاده درست و به اندازه است و نظم و انضباط کاری انجام وظیفه و تکلیف قانونی و دینی است که نسبت به نظام، انقلاب، ارزش‌ها و مردم بر گردن خود داریم.
حسین کلانتری استاندار جدید استان با بیان اینکه با محبت و اخلاق با مردم برخورد شود چرا که در خدمت به مردم هیچ حد و مرزی وجود ندارد، تاکید کرد: اگر محبت حاصل شد رضایت هم حاصل می‌آید و همه امور در رضایت خدا و مردم پذیرفتنی است.
استاندار با تاکید به اینکه در حوزه جوانان و بانوان به مسائل ریشه‌ای توجه شود، گفت: باید جوانان را باور داشت و از همین جوانان کادر سازی کرد.
وی به شرایط سخت کنونی و محدودیت‌های منابع مالی اشاره و تاکید کرد: دولتی که با رأی مردم و تأیید ولی فقیه آمده است باید حمایت شود و عملکرد و خدمات آن بطور واقعی و منطقی و بدون اغراق تبیین گردد.
استاندار در خصوص جلسات هم گفت: همه جلسات بر اساس برنامه زمانبندی شده و به موقع و با دستور جلسه مشخص برگزار شود و اعضا با متن پیشنهادی و تصمیمات ۷۰ تا ۸۰ درصد نهایی شده حضور یابند.
کلانتری تاکید کرد از همه مهمتر اجرای کامل مصوبات جلسات است و همه تصمیمات باید قانونی بوده و در چارچوب اختیارات دستگاه تخصصی مربوطه بطوریکه توان اجرا آن را داشته باشد و در این رابطه هیچ دستگاهی نباید در برابر مصوبات تنبلی، کوتاهی و کم کاری کند.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?305151/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%DB%8C