هشدار جدی دبیر شورای امنیت کشور به اسرائیل: آماده سیلی سخت باشید
هشدار جدی دبیر شورای امنیت کشور به اسرائیل: آماده سیلی سخت باشید
دبیر شورای امنیت کشور گفت: ترور شهید خدایی به‌طور قطع توسط رژیم صهیونیستی انجام شده است و جنایتکاران باید آماده سیلی سخت ایران باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، مجید میراحمدی، درباره اقدام تروریستی روز گذشته و شهادت پاسدار مدافع حرم، صیاد خدایی، گفت: این اقدام به طور قطع توسط رژیم صهیونیستی انجام شده است و مطمئن باشند انتقام سختی در انتظار آنهاست.

وی ادامه داد: جنایتکارانی که دست به چنین جنایتی زده‌اند، باید آمادگی سیلی سخت را داشته باشند؛ چون انتقام ما به‌گونه‌ای خواهد بود که از اقدام خود پشیمان می‌شوند.

دبیر شورای امنیت کشور خاطرنشان کرد: شهید خدایی در صحنه دفاع از حرمین اقدامات و تلاش‌های ارزشمند و مجاهدت‌های فراوانی داشت و مخلصانه و صادقانه در خدمت به آرمان‌های انقلاب و جبهه مقاومت بود و خبر شهادت ایشان برای ما بسیار تأثرانگیز بود.

 

میراحمدی با تبریک و تسلیت شهادت این پاسدار مدافع حرم به خانواده و قاطبه همکاران او و همچنین همه رزمندگان جبهه مقاومت، تصریح کرد: آرزوی این شهید عزیز جز شهادت چیز دیگری نبود و ایشان ثمره و پاداش مجاهدت‌هایش را گرفت و به عزت ابدی رسید.

ساعت ۱۶ روز گذشته (یکشنبه) دو موتور سوار در محدوده خیابان مجاهدین اسلام تهران با شلیک ۵ گلوله سرهنگ پاسدار صیاد خدایی از مدافعان حرم را هنگامی که قصد ورود به منزل داشت، ترور کرده و به شهادت رساندند.

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ