هشدار!توطئه آمریکا علیه الحشد الشعبی
هشدار!توطئه آمریکا علیه الحشد الشعبی
یکی از مسئولان سازمان بدر عراق با بیان اینکه آمریکا برای بازگشت تروریسم به استان‌های غربی عراق نقشه‌هایی دارد، تأکید کرد که این نقشه هرگز محقق نخواهد شد.

رئیس دفتر سازمان بدر عراق گفت که طرح‌ها و توطئه‌های آمریکا علیه نیروهای الحشد الشعبی ناکام خواهد ماند.

«قُصی الانباری» شنبه شب گفت:‌ «نقشه‌های نیروهای آمریکایی برای تضعیف گروه‌‌های الحشد الشعبی در استان‌های الانبار، دیالی، نینوی و صلاح الدین هرگز محقق نخواهد شد و بار دیگر اجازه ورود عناصر تروریستی به این استان‌ها داده نخواهد شد».

کانال اطلاع‌رسانی مقاومت عراق به نقل از الانباری به دلایل دشمنی آمریکا با نیروهای الحشد الشعبی پرداخت و گفت: «دشمنی‌ای که نیروهای آمریکا علیه الحشد الشعبی راه انداخته‌اند، به این دلیل است که الحشد الشعبی به هیچ تروریستی اجازه نداده است وارد  اراضی  عراق شود و طرح‌های اشغالگران را اجرایی کنند. و این مسئله‌ای است که آمریکایی‌ها از آن خوششان نمی‌آید و به همین دلیل حملات رسانه‌ای و نظامی خود علیه سازمان الحشد الشعبی را افزایش داده‌‌اند».

او در مورد نتایج حضور نیروهای الحشد الشعبی در غرب عراق نیز گفت که این حضور به ویژه در مناطق مرزی استان الانبار و سایر استان‌ها باعث شده است که عملیات نظامی با اشراف آمریکا و حمایت مالی این کشور در مناطق مذکور کاهش یابد.

انتهای  پیام/