هر چه داریم از شهداست/دهیاران در مسئله ی معارضات مردمی جبهه گیری نکنید/وام ها ی اشتغال زایی در دیشموک بیکاران را بدهکار کرد
هر چه داریم از شهداست/دهیاران در مسئله ی معارضات مردمی جبهه گیری نکنید/وام ها ی اشتغال زایی در دیشموک بیکاران را بدهکار کرد
وام های اشتغال زایی در منطقه پرداخت شد ، لیکن وام اشتغال زایی در دیشموک بیکاران را شاغل نکرد هیچ، متاسفانه بیکاران را هم بدهکار کرد و شغل پایداری ایجاد نشد و نیاز ضروری است نسبت به این مورد مهم دهیاران هر منطقه ورود و جهت آگاهی بخشی مردم برنامه هایی را اجرا کنند تا دیگر شاهد ضعف مدیریتی در این زمینه نباشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، نماینده عالی دولت در بخش دیشموک ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: هر چه داریم از شهداست و حتماً در روستاها کارهای فرهنگی انجام شود و یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شود و برنامه ریزی شود تا جشن های دهه فجر امسال هر چه باشکوه تر در سطح روستاها برگزار شود و از این طریق مردم با خدمات نظام آشنا شوند و قشر نوجوان و جوان ما نسبت به این مهم آگاه شوند.

وی افزود: دهیاران در مسئله ی مشکلات که معارضات مردمی جبهه گیری نکنید و مسئولیت  این معضلات را برعهده شورای روستا بگذارید .

علیرضا نوروزی با بیان اینکه نظام اسلامی خدمات خوبی در حوزه اشتغال زایی رائه میدهد گفت : وام های اشتغال زایی در منطقه پرداخت شد ، لیکن وام اشتغال زایی در دیشموک بیکاران را شاغل نکرد هیچ، متاسفانه بیکاران را هم بدهکار کرد و شغل پایداری ایجاد نشد و نیاز ضروری است نسبت به این مورد مهم دهیاران هر منطقه ورود و جهت آگاهی بخشی مردم برنامه هایی را اجرا کنند تا دیگر شاهد ضعف مدیریتی در این زمینه نباشیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: در روستاهای بخش دیشموک اثری از روستا بودن نیست و مردم روستاها می توانند فعالیت مختلف کشاورزي، دامداری و … ک مختص روستاهاست را انجام دهند تا هم موجبات سرگرمی خویش را مهیا کنند و همچنین شهر را نسبت به این موارد مهم تغدیه کنند.

بخشدار دیشموک متذکر شد: دهیاران دفتر کاری تشکیل داده و جهت خدمت به مردم در دفتر دهیاری جوابگوی مشکلات مردم باشند و مدیریت شده و با مشورت پرونده های کاری را پیش برده تا در ادامه با مشکل روبرو نشوید.

نوروزی خطاب به دهیاران گفت: تاکنون هیچ راه ارتباطی در بخش قطع نیست حتماً سعی کنید در روزهای بارانی در روستا مستقر شوید تا پل ارتباطی مردم و بخشداری مشکلات را از نزدیک مشاهده و گزارش دهند تا سریع بررسی و رفع مشکل گردد.

لارم بذکر است؛ در این جلسه مهندس ناظر بخشداری توضيحاتي پیرامون طرح های عمرانی ارائه داد.

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ