هرجایی دوست دارید اعتبار توزیع‌‌می‌کنید/ به دیشموک توجه نمی‌شود/قطعی مکرر برق داریم/ مردم ازبی‌آبی رنج می‌برند/برای پروژه گندمکار اعتبار اختصاص دهید/حقیقتا من از بی توجهی و‌محرومیت دیشموک درد می‌کَشم/ برق دومداره دیشموک قلعه‌رئیسی باید راه‌اندازی شود
هرجایی دوست دارید اعتبار توزیع‌‌می‌کنید/ به دیشموک توجه نمی‌شود/قطعی مکرر برق داریم/ مردم ازبی‌آبی رنج می‌برند/برای پروژه گندمکار اعتبار اختصاص دهید/حقیقتا من از بی توجهی و‌محرومیت دیشموک درد می‌کَشم/ برق دومداره دیشموک قلعه‌رئیسی باید راه‌اندازی شود
بخشدار دیشموک با بیان اینکه، حقیقتا من از بی توجهی و‌محرومیت دیشموک درد می‌کَشم، گفت: اگر اعتبارات برای رفع محرومیت هست، چرا به محرومین توجه نمی شود و مناطق محروم دیده نمی‌شوند؟

به گزارش خبر دیشموک،    صفا حبیبی بخشدار دیشموک امروز در نشست کمیته برنامه ریزی در فرمانداری کهگیلویه که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، از بی توجهی به دیشموک گلایه شدید کرد و گفت: نسبت به توزیع و تقسیم اعتبارات به رفع محرومیت دیشموک توجه نمی شود.

وی با اشاره به شرایط ویژه و مشکلات موجود دیشموک، افزود: از وضعیت فعلی بخش دیشموک نگرانم و انتظار دارم به دیشموک نگاه ویژه داشته باشید.بخشدار دیشموک خطاب به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، آیا سهم دیشموک از ۱۷۰میلیاردی که شما اعلام کردید؛ چقدر است؟، تصریح کرد: احساس من بر این است توزیع اعتبارات پیمانکاری است و بنده به عنوان بخشدار وقتی در جریان وضعیت توزیع اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان نباشم چطور می‌شود در رابطه با مشکلات بخش تصمیم گرفته شود؟!!

حبیبی اذعان کرد: پیمانکار، مدیران کل با سازمان مدیریت برنامه ریزی استان، هر طور و هرجایی دوست دارند اعتبارات را توزیع می‌کنند.

بخشدار دیشموک اضافه کرد: قبلاً در جلسه ای باحضور نماینده مردم در مجلس و فرماندار گفتم، حالا هم عرض می کنم و دستگاه های مختلف بدانند و رسانه ها به این موضوع توجه کنند، مناطق روستایی دیشموک با تنش آبی مواجه هستند، و آن‌هم وقتی یک شیر فلکه برای یک روستا تهیه نمی شود، چه امیدی به حل مشکلات دیشموک باشد!؟که البته با این وجود دردی از مردم دیشموک دوا نمی‌شود، علی ایحال مشکلات بی آبی روستاها فقط درصورت راه اندازی و اتمام پروژه آب گندمکار حل شدنی است که می طلبد سازمان برنامه بودجه به این مسئله نگاه ویژه داشته باشد.

حبیبی به مشکلات حوزه برق هم اشاره و بیان کرد: هر روز در دیشموک نوسان و‌قطعی برق داریم و در بحث حوزه برق دو مداره دهدشت به دیشموک روند به کندی پیش می‌رود که باید هر چه سریع تر این پروژه هم شروع بکار و آن را تکمیل و‌تحویل مردم دهند، چرا که تا این پروژه به اتمام نرسد این مشکل همچنان باقی است.

بخشدار دیشموک با بیان اینکه، پل ارتباطی دهستان آجم و سالن ورزشی درغک سالهاست نیمه کاره رها شدند، تاکید کرد: لودر اداره راه در رودریش بخاطر نبود اعتبارت معطل هست، هنوز جاده آجم بازگشایی نشد و چرا این جاده بازگشایی نشود و تا کی این مشکل باید حل شود؟!

حبیبیبا بیان اینکه، چرا به محرومیت دیشموک توجه نمی شود که تاریخی شود!، ادامه داد: مردم بخاطر مشکلات‌شان هر روز به بخشداری مراجعه میکنند، و حقیقتا من از بی توجهی و‌محرومیت دیشموک درد می‌کَشم.

بخشدار دیشموک ضمن ابرازگلایه و‌ انتقاد شدید از بی‌توجهی ها به دیشموک متذکر شد: به مردم میگویم به فرمانداری و سازمان برنامه بودجه مراجعه کنید، چرا که اعتبارت در دست منِ بخشدار نیست، پیمانکاران با مدیران کل و سازمان برنامه و بودجه می نشینند و خودشان اعتبارات را توزیع میکنند‌ و کار به بخشداران ندارند و هر جا دوست دارند یا مورد نظر مدیرکل در هر منطقه خاصی است، اعتبار پیش بینی میکنند و محرومیت منطقه همچنان باقی است.

حبیبی بیان کرد: این صورت هست که تنها بخشدار میداند مشکلات بخش در همه زمینه ها کجاست، چون بیشترین ارتباط را با مردم دارند و سعی شود توزیع اعتبارات به پیشنهاد و نظر بخشدار لحاظ شود.

بخشدار دیشموک در پایان اذعان کرد: اگر اعتبارات برای رفع محرومیت هست، چرا به محرومین توجه نمی شود و مناطق محروم دیده نمی‌شوند؟

انتهای پیام/