هراس آمریکا از رشد و توسعه ایران
هراس آمریکا از رشد و توسعه ایران
حجت الاسلام حکمتی نیک: کشوری که از توان علمی برخوردار است می‌تواند در زمینه‌های مختلف پیشرفت داشته باشد.
به گزارش خبر دیشموک،   امام جمعه موقت یاسوج یکی از نگرانی‌های دشمن را وجود پژوهشگران علمی در کشور ایران عنوان کرد و افزود: پژوهشگران ایران اسلامی در ابعاد مختلف علمی، اجتماعی، پزشکی، هسته‌ای و علوم تحقیقات به توانمندی خوبی رسیده‌اند.

حجت الاسلام حکمتی نیک به هفته حوزه و دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: حوزویان و دانشگاهیان با علم و دین می‌توانند نقش موثری در پیشرفت جامعه داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه یکی از علوم اسلامی که باید همه ما با آن آگاه باشیم دشمن شناسی است، بیان کرد: دشمنی آمریکا با ایران تازگی ندارد، زیرا این عداوت و کینه از عمق و ریشه برخوردار بوده و علت آن هم تفاوت ماهیت نظام سلطه با ماهیت نظام اسلامی است.
امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه آمریکا از کودتای ۲۸ مرداد سال۱۳۳۲، تاکنون با ایران دشمنی داشته است، گفت: در نظام سیاسی آمریکا خوی استکباری و ظلم به حقوق بشر وجود دارد.
وی با بیان اینکه آمریکا نتوانست انقلاب اسلامی را براندازی کند، افزود: این کشور تلاش می‌کند تا جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی مهار کند که تاکنون این نقشه خنثی شده است.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها از رشد و توسعه ایران اسلامی هراس دارد، گفت: همین موضوع موجب شده تا آمریکا با توطئه دیگری وارد شود.
امام جمعه موقت یاسوج اضافه کرد: مردم ایران اسلامی با وجود مشاهده مشکلات اقتصادی همچنان پشتیبان ولایت فقیه و ایران اسلامی هستند.
انتهای پیام/