اشتغال‌زائی بنیاد علوی در شهرستان لنده با کاشت ۷۵ هکتار گیاهان دارویی
اشتغال‌زائی بنیاد علوی در شهرستان لنده با کاشت ۷۵ هکتار گیاهان دارویی
اشتغال‌زائی بنیاد علوی در شهرستان لنده با کاشت ۵۷ هکتار گیاهان دارویی مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان لنده از کاشت بیش از ۷۵هکتار گیاهان دارویی در مناطق هدف خبر داد.

خبر دیشموک  به گزارش روابط عمومی نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک از لنده، مراد مرادی‌پور ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: با توجه به ظرفیت سازی‌های توسعه محور در شهرستان، یکی از مواردی که باید بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت حوزه اشتغال بود.

مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی با بیان اینکه با همکاری بنیاد مستضعفان کشت ۷۵ هکتاری گیاهان دارویی در لنده عملیاتی شده است، تصریح کرد: سازگاری و انطباق خاک منطقه با کشت گیاهان دارویی نقش مؤثری در بازدهی و درآمد زایی و توسعه این محور برای مردم دارد.

مرادی‌پور با اشاره به اعتبار ۵ میلیاردی این پروژه گفت: با هدف توسعه اشتغال‌زائی برای مردم و به ویژه جوانان منطقه، کشت زیره، موسیر، کینوا، آویشن، نعناع و به لیمو را در منطقه اجرایی کردیم.

مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت لنده گفت: محورهای فعالیت بنیاد در چندین بخش هدفگذاری شده و توسعه زیرساخت‌ها در کنار سایر موارد را نیز خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ