نهادهای نظارتی و امنیتی ورود کنند/مسئولان اگر پاسخگوی مردم نباشند، روز قیامت باید پاسخگو باشند
نهادهای نظارتی و امنیتی ورود کنند/مسئولان اگر پاسخگوی مردم نباشند، روز قیامت باید پاسخگو باشند
یکی از درس های دیگر در ۱۹ دیماه حرکت بهنگام بود؛ مردم قم بدون ترس خطرات را با جان خریدند و سرعت عمل از خود نشان دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حجت الاسلام والمسلمین راوند ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری  در جمع مردم قم به مناسبت ۱۹ دی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم فرمایشات راهبردی داشتند و یکی از سخنرانی های مهم که هر ساله تکرار می شود همین سخنرانی در جمع مردم قم است، بهانه این دیدار ۱۹ دیماه ۱۳۵۶ است که مردم قم علیه ظلم و جنایت های رژیم پهلوی انجام دادند که آن جرقه ی پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی افزود : مردم از ۱۸ دی ۱۳۵۶ تا ۱۳۵۷ که انقلاب اسلامی در بهمن ماه به پیروزی رسید هر ۴۰ روز در یک شهر و به تبعیت از مردم قم بلند شدند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

حجت الاسلام راوند افزود :مسئله ای که همیشه مقام معظم رهبری روی آن تاکید داشتند توجه به ایام الله است و ایشان دیروز فرمودند، روز ۲۲ بهمن ماه ،روز ۱۳ آبان ،روز ۱۹ دی، روز ۹ دی، روز ۲۹ بهمن ،قضیه تبریز ،تشییع سردار دلها و تشییع شهید حججی اینها همه ایام الله هستند و دشمن می خواهد آنها را کتمان کند و مردم آنها را فراموش کنند و به همین خاطر رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند : ایام الله باید برجسته شود باید برای مردم تبیین شود که تک تک ما وظیفه سنگین داریم که آنها را زنده نگه داریم تا باعث بیداری نسل جوان ما شود.

امام جمعه دیشموک خاطر نشان کرد: یکی از درس های دیگر در ۱۹ دیماه حرکت بهنگام بود؛ مردم قم بدون ترس خطرات را با جان خریدند و سرعت عمل از خود نشان دادند.

راوند با اشاره به مسئله اسراف گفت : فرعون از اسراف کاران بود و خدا اسراف کاران را دوست ندارد ، ولی وقتی این کشور اسلامی و مردم را نگاه میکنیم در این کشور خیلی اصراف هست ،وقتی کشور ایران اسلامی با جمعیتی دیگر کشورها که ده ها برابر جمعیت شان از ما بیشتر است مصرف ها بیشتر است و باید ما توجه داشته باشیم، اُفت گاز،قطعی برق و بحران اب در کشور وجود دارد و باید دقت کنیم با صرفه جویی در این موارد آنها را مدیریت کنیم.

حجت الاسلام راوند با اشاره به مشکلات حوزه راهداری در دیشموک گفت :  در حوزه راهداری مردم راضی نیستند و گلایه دارند،مردم از مسئولین استانی در حوزه راهداری راضی نیستند و برخورد مسئولان با مردم هم اسلامی نیست،که باید پاسخگو باشند بعضی از راه های روستایی و جاده تنگ چویل در مسیر خوزستان نماد ناکارامدی است که در این بخش وجود دارد.

وی متذکر شد : مردم نگران و ناراضی و هر روز به آنها وعده میدهید بخاطر چند لوله برای یک پل عبور که متأسفانه محقق نشد،استاندار باید نظارت داشته باشد و مسئولان اگر پاسخگوی مردم نباشند روز قیامت باید پاسخگو باشند.

راوند در پایان گفت : انتظار هست نهادهای نظارتی و امنیتی در مسئله راهداری انجام شده و مواردی که  میخواهد انجام شود از مردم سوال و بررسی کنند که راه ارتباطی روستاهای زیادی قطع و سرتنگ لیراب  یکسال است برق انها قطع و متأسفانه توجه نمی شود.

انتهای پیام /م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ