نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی: روزی ۱۵ ساعت کار می کنم/این صندلی ها امانت است که به ما رسیده
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی: روزی ۱۵ ساعت کار می کنم/این صندلی ها امانت است که به ما رسیده
عصر امروز جلسه پیگیری مشکلات پروژه ای ادارات شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده محترم مجلس و جمعی از مدیران کل در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی: روزی ۱۵ ساعت کار می کنم/این صندلی ها امانت است که به ما رسیده امروز جلسه پیگیری مشکلات پروژه ای ادارات شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده محترم مجلس و جمعی از مدیران کل در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

عصر امروز جلسه پیگیری مشکلات پروژه ای ادارات شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده محترم مجلس ،معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب و ایه نصب شده بالای سر معظم له گفت:

«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَتَّقُوا اللَّهَ یَجْعَلْ لَکُمْ فُرْقَانًا وَ یُکَفِّرْ عَنْکُمْ سَیِّئَاتِکُمْ وَ یَغْفِرْ لَکُمْ ۗ. وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ. ای اهل ایمان، اگر خدا ترس و پرهیزکار شوید خدا به شما فرقان بخشد (یعنی دیده بصیرت دهد تا به نور باطن حق را از باطل فرق گذارید) و گناهان شما را بپوشاند و شما را بیامرزد که خدا دارای فضل و رحمت بزرگ است.»
حجت الاسلام محمد موحد با اشاره به اینکه همه مسئولیت ها متوجه ما مسئولان است افزود: این صندلی ها امانتی است که به همه ما سپرده شده است و بتوانیم در در این زمینه موفق باشیم.

وی با اشاره به اینکه ورودی ها و مبلمان دهدشت آن را به شهر ارواح تبدیل کرده است تصریح کرد: باید مدیران متولی با جدیدیت ورود کرده و پروژه های راکد فعال شده و شهر سروسامان بگیرید.

موحد ادامه داد: بعنوان یک ناظر و گاهی فراتر همگام با مجری گام برداشته ام و برای حوزه های راهداری قول هایی گرفته شده و من باید در وزارت دادم را بزنم ولی اگر قرار بر این باشد که بجای مجری هم پیگیر باشم به هیچ کاری نمی رسم.
وی خاطرنشان کرد: مدیران باید پیگیر باشد و پروژه ها را پیگیری کند و تا دنبال اعتبار نروند کار به نتیجه نمی رسد.
موحد به پروژه رو گذر و زیر گذر دهدشت نیز اشاره کرد و ابراز کرد: این پروژه حیاتی برای شهرستان بوده و باید تکلیف آن روشن شود و معارضات آن زودتر حل کرده و فاز اجرایی آن انجام شود.

موحد با اشاره به این امر که از تلاش تمامی مدیران شهرستانی و مدیران کل تقدیر و تشکر می کنم گفت: این دولت نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد خود من روزانه قریب به ۱۵ ساعت فعالیت کاری دارم.

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ