نشست فرهیختگان در کهگیلویه برگزار میشود
نشست فرهیختگان در کهگیلویه برگزار میشود
پانزدهمین نشست هم اندیشی فرهیختگان با عنوان" دانش آموز امروز کارآفرین فردا"گامی بسوی فردا...

نشست هم اندیشی فرهیختگان کهگیلویه با عنوان دانش آموز امروز کارآفرین فردا در دهدشت برگزار میشود

به گزارش خبر دیشموک ؛همزمان با هفته مهارت پانزدهمین نشست هم اندیشی فرهیختگان با عنوان: *”دانش آموز امروز کارآفرین فردا”* پنج شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد دهدشت با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد و کمیته های تخصصی برگزار می شود.

مهندس” سید فرزاد نجات نیا”دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان عنوان کرد: مهمترین چالش استان علیرغم همه پتانسیلها، بیکاری، و بیکاری زمینه ساز اعم آسیبهای اجتماعی شده است، لذا ضرورت امروز جهاد است از نوع جهاد اقتصادی و این نیاز به استمرار و مداومت در در برنامه های توانمندسازی نسلهای پایه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد؛پانزدهمین نشست هم اندیشی فرهیختگان با عنوان” دانش آموز امروز کارآفرین فردا”گامی بسوی دانشگاه نسل سوم و چهارم متناسب با نقشه جامع علمی کشور است.

سید فرزاد نجات نیا افزود: پایش و سطح بندی منهای ۱۸ سال (زیر هجده سال) در دستور کار انجمن قراد دارد و در همین راستا یک تیم کسب و کار از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، یک تیم اجرایی از اصفهان و رونمایی یک پلتفرم و زیست بوم کارآفرینی متناسب با شرایط بومی و محلی از طرف کمیته استارتاپی انجمن تدارک دیده شده است.

این فعال فرهنگی در ادامه یادآور شد: ضمن تجلیل از جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان برتر، هدایت و مشاوره تحصیلی دانش آموزان سال آخری همزمان با نشست هم اندیشی در قالب کارگاه با حضور رتبه های تک رقمی سال ۹۷ برگزار خواهد شد.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۵۶۹۳۹۸۵۹ و ۰۹۱۷۱۴۸۴۹۵۵ تماس حاصل فرمایید.

گفتنی است؛ انجمن هم اندیشی فرهیختگان در راستای اعتلای علمی، اجتماعی، فرهنگی و… کشور از سال۱۳۹۳ با مشارکت حداکثری نخبگان و فرهیختگان فعالیت می کند./