نبود واکسن موج وحشتی را در بین مردم گچساران به وجود آورد/مسئولان پاسخ باشند!
نبود واکسن موج وحشتی را در بین مردم گچساران به وجود آورد/مسئولان پاسخ باشند!
نایاب شدن واکسن در گچساران مردم را که برای تزریق دز دوم مراجعه می کنند دچار سردرگمی کرده است.

در هنگامه‌ای که بحث واکسن کرونا و آگاهی مردم از مزایای تزریق آن به اوج خود رسیده خبرهایی به گوش می‌رسد که واکسن در گچساران کمیاب شده است.

با تمام تلاش اصحاب رسانه در کنار کادر درمان برای اطلاع و تشویق مردم به تزریق واکسن و اطلاعات دقیق از مزایای آن، ناگهان شهروندان گچساران با مراجعه به محل واکسناسیون برای تزریق دوز دوم با تنها یک جمله که ”  غیر از یک نمونه واکسن نداریم” مواجه می‌شوند.

این در حالی است که شهروندان واکسن های دیگری را برای تزریق دز دوم خود انتخاب کرده بودند و اکنون مانده اند با این نبود واکسن برای نوبت دوم چه کنند.

این نبود واکسن های دیگر موج وحشتی را در بین مردم گچساران به وجود آورده که اگر موجودی نداشتید چرا برای تزریق این همه تبلیغ کرده اید و حال که ما نوبت اول را تزریق کرده ایم با نبود آن چه کنیم.

این اتفاق به طور عجیبی در گچساران رخ داده و مسئولان بهداشت و درمان نیز پاسخگوی این مشکل نبودند و فقط با ارسال یک پیامک کسانی را که تنها یک نوع واکسن دریافت کرده بودند را برای تزریق نوبت دوم این واکسن به محل واکسناسیون تجمیعی سالن بسیج راهنمایی کرده اند و به ابهامات  نبود واکسن‌های دیگر هیچ گونه پاسخی نداده اند.

اما در دیگر شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد واکسن‌های متنوع به راحتی برای دز اول و دوم در اختیار مردم قرار گرفته و به آنها تزریق می شود ولی در گچساران طی دو روز این معضل به وجود آمده تا جایی که مرکز واکسناسیون مصلی نماز جمعه گچساران که تنها چند روز از افتتاح آن گذشته بود را تعطیل کرده است.

حال باید دید در سکوت مسئولان گچساران چه گامی برای برطرف کردن این معضل برداشته خواهد شد و بار دیگر مردم با آرامش خیال بتوانند برای واکسن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار؛ در جلسه امروز ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد وقتی استاندار در خصوص آمار پایین واکسیناسیون فرهنگیان در برخی شهرستان‌های استان از مسئولان سوال می‌کرد مدیرکل آموزش و پرورش کمبود واکسن در گچساران را دلیل این مشکل عنوان کرد.

انتهای پیام/