موحد: مجمع نمایندگان استان در تمام زمینه ها هماهنگ و هیچ اختلاف نظری ندارند
موحد: مجمع نمایندگان استان در تمام زمینه ها هماهنگ و هیچ اختلاف نظری ندارند
مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد اختلافی ندارند نماینده کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجمع نمایندگان استان در مسائل مختلف با هم وحدت داشته و هیچ اختلافی وجود ندارد.

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛حجت‌الاسلام سید‌محمد موحد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مسائل مختلف با هم هماهنگ بوده و وحدت دارند و هیچ اختلافی وجود ندارد زیرا نقطه اشتراک توسعه و رفع محرومیت‌ها است.

 

وی در پاسخ به نظر مجمع نمایندگان در انتخاب استاندار دولت چهاردهم افزود: نقش آفرینی و حکمرانی مدبرانه مبتنی بر توسعه گرایی مهمترین اصل برای انتخاب استاندار بوده و در این زمینه مصلحت اندیشی نداریم.

 

موحد با تاکید بر اینکه اولویت با انتخاب استاندار بومی توانمند با شناخت کامل از ظرفیت‌ها و‌کمبودهای موجود استان است، ادامه داد: البته این دلیلی بر مخالفت با استاندار غیر بومی توانمند،دغدغه‌مند و دلسوز خدمت به مردم و دارای تجربه و رزومه نیست.

 

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد مملو از نیروهای بومی توانمند و سلامت است، خاطرنشان کرد: واقعیت امر مجمع نمایندگان در موضوع انتخاب استاندار نظر واحدی دارند، و تاکنون هیچ مشکلی بین نمایندگان وجود ندارد و نظر واحدی دارند که امیدواریم ادامه‌دار باشد.

 

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی این را هم گفت که معیار انتخاب استاندار خدمت بهینه به مردم بوده و درصورتی‌که دولت به نتیجه برسد استاندار غیربومی انتخاب کند نمایندگان قطعاً سعی می‌کنند دولت را همراهی و کمک کنند.

 

موحد افزود: انتظار می‌رود دولت برای انتخاب استاندار از نماینده ولی فقیه، مجمع نمایندگان و افراد موثر در توسعه و وفاق و‌همدلی درون استانی مشورت بگیرد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ