موحد:بنیاد علوی در محرومیت زدایی سنگ تمام گذاشت/اردشیری: حمایت ها و پیگیری های نماینده قابل تقدیر است
موحد:بنیاد علوی در محرومیت زدایی سنگ تمام گذاشت/اردشیری: حمایت ها و پیگیری های نماینده قابل تقدیر است
سید محمد موحد متذکر شد : بنیاد علوی در این سه سال خدماتی ارائه دادند که سال ها بر زمین مانده بود و کمک شایانی در محرومیت زدایی منطقه داشته است. حقیقتا باید از این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ در حاشیه سفر نماینده کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به شهر دیشموک جهت انجام دیدار مردمی، سید محمدموحد اظهار داشت: بنیاد علوی در این سه سال خدماتی ارائه دادند که سال ها بر زمین مانده بود و کمک شایانی در محرومیت زدایی منطقه داشتند.

سید محمد موحد متذکر شد : بنیاد علوی در این سه سال انقلاب و تحول عظیمی ایجاد نمود و پروژه هایی را که سال ها بر زمین مانده بود به سرانجام رساند و کمک شایانی در محرومیت زدایی منطقه داشته است و حقیقتاً باید از این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین در ادامه از عدم همراهی و همکاری دستگاه های دولتی با بنیاد علوی خرده گرفتند.

 

ایشان افزود:  نیاز به اسم سازی من در پروژه ها نبود،همه خدمات متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و خداوند ببیند کافی است.

 

نماینده عمرانی بنیاد علوی گفت : عملکرد بنیاد مستضعفان در دیشموک تاریخی و بی نظیر بود، از حمایت ها و پیگیری های نماینده محترم مردم در پشتیبانی از بنیاد علوی در کهگیلویه بزرگ تشکر می کنیم.

 

اردشیری افزود: بنیاد علوی از ابتدای حضور در استان به صورت ویژه در حوزه های مختلف در شهرستان لنده و بخش دیشموک به عنوان منطقه هدف در حال خدمت رسانی است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ