محرومیت زدایی و ارایه خدمت بی منت اولویت نخست دولت سیزدهم است
محرومیت زدایی و ارایه خدمت بی منت اولویت نخست دولت سیزدهم است
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از محرومیت زدایی و ارایه خدمت بی منت به عنوان اولویت نخست کاری دولت سیزدهم نام برد و افزود: طی یکسال اخیر دولت اقدامات شاخصی در این استان به سرانجام رسانده است.

به گزارش خبر دیشموک ،   سید جواد هاشمی مهر روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان مارگون بمناسبت هفته دولت اظهار داشت: باید این خدمات شاخص  و زیرساختی انجام شده طی یکساله دولت به طور شفاف به اطلاع مردم رسانده شود.
هاشمی مهر هدف از حضور در نشست شورای اداری را پیگیری طرح های در حال کار یا آماده کلنگ زنی و بهره‌برداری عنوان کرد و اتصریح کرد : باید فهرست این طرح ها برای بهره‌برداری و دیگر موارد در هفته دولت آماده و گزارشی از اقدامات و عملکرد در این زمینه جهت اقدامات بعدی به استانداری استان نیز ارسال شود.
وی اضافه کرد: ما مسئولان وامدار این مردم هستیم و اگر در این زمینه کوتاهی کنیم بخششی در عواقب مسئولیت مان  نخواهیم داشت.
فرماندار مارگون در این نشست گفت: با توجه به اینکه نزدیک به ۲ سال از تاسیس شهرستانی شدن مارگون می گذرد و مردم بابت نبود ادارات خدمات رسان یا نمایندگی آنان در این شهرستان هزینه‌های گزافی را متحمل شده اند، امید است با همت و تلاش استاندار و پیگیری دیگر مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه اقدامات عاجل انجام گیرد و نسبت به دایر شدن ادارات یا نمایندگی آنها برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.
مختار اندرخور در ادامه به افتتاح و کلنگ‌زنی طرحها در این شهرستان اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۱۰ طرح با اعتباری معادل ۱۸میلیارد تومان آماده افتتاح و ۱۳ طرح دیگر با اعتباری معادل ۹۶میلیارد تومان  آماده کلنگ زنی است که در هفته دولت  به مردم شریف این شهرستان ارائه می‌شود.
اندرخور با اشاره به وقوع سیل های اخیر اظهار کرد: سیلی را پشت سر گذاشتیم که در این فصل بی سابقه بوده است، خسارت جانی نداشتیم ولی خسارت های مالی زیادی به مردم ما وارد شده است.
اندرخور ضمن تقدیر و تشکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: دولت در سیل اخیر سنگ تمام گذاشت، مردم نیز همراهی خوبی داشتند و از همه کسانی که در سیل اخیر کمک رسانی کردند، از جمله امام جمعه شهرستان، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و همه مسئولان تشکر می کنم.
اندرخور اظهار کرد: با وجود اینکه این شهرستان محرومیت زیادی دارد ولی خدمات بسیار چشمگیری در طول یک سال استقرار دولت سیزدهم در این شهرستان انجام گرفته است.
وی گفت: در بخش آب، راه، کشاورزی، آموزش و پرورش اقدامات خوبی صورت گرفته و کارنامه قابل قبولی از دولت سیزدهم در این شهرستان وجود دارد.
اندرخور بیان کرد:طی یک سال ۴۰ کیلومتر آسفالت و روکش آسفالت جاده های روستایی در شهرستان مارگون انجام گرفته است .
وی به خدمات حوزه کشاورزی اشاره کرده و گفت: توزیع نهال با قیمت دولتی، توزیع نهاده های دامی برای اولین بار در سطح شهرستان صورت گرفت، احداث کانال های بتونی آبیاری کشاورزی به متراژ ۲ هزار متر، پیشرفت احداث طرح پمپاژ آب سیلاب و کلوار، توزیع لوله های انتقال آب بین بهره برداران زراعی و باغی به متراژ ۶ هزار متر، برگزاری کلاس های آموزشی کشاورزان، ابرپروژه زیلایی با ۱۷۰ میلیارد تومان در حال کار است و تا سال آینده تحویل داده می شود.