مطالبات کشاورزان را به موقع پرداخت شود
مطالبات کشاورزان را به موقع پرداخت شود
فرماندار شهرستان کهگیلویه با تاکید بر تسهیل دستگاه‌های اجرایی متولی در روند خرید تضمینی گندم گفت: تاخیر در پرداخت مطالبات معیشت کشاورزان را به مخاطره می‌اندازد و دست دلالان را به خرید باز می‌کند و این ضربه مهلکی به کشاورز و بحث امنیت غذایی است.

به گزار‌ش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید عبدالعزیز موسوی در بازدید از مراکز خرید گندم این شهرستان با تاکید بر ضرورت همکاری‌ دستگاه‌های ذیربط در چارچوب وظایف تعریف شده اظهار کرد: به منظور جلوگیری از بروز تبعات اجتماعی موارد پرداخت به موقع بها گندم خریداری شده کشاورزان و آماده‌سازی مراکز خرید از نظر استانداردسازی باسکول‌ موازین بهداشتی و تجهیز مراکز مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به اهمیت گندم به عنوان یک محصول راهبردی و امنیت غذایی گفت: حضور مدیران ادارات کل مرتبط در راستای بررسی مشکلات و نارسایی‌های امر امیدوار کننده است.

 

وی با بیان این‌که کهگیلویه شهرستان اول در بحث تولید گندم استان است افزود: پرداخت سریع و به موقع پول گندمکاران جنبه تشویقی و مدیریتی بحث برداشت است که باید رعایت شود.

 

وی بیان کرد: باتوجه به این‌که با برداشت گندم کشاورزان به دنبال کشت دوم هستند تاخیر در پرداخت مطالبات معیشت کشاورزان را به مخاطره می‌اندازد و دست دلالان را به خرید باز می‌کند که این امر ضربه مهلکی به کشاورز و بحث امنیت غذایی است.

 

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ