مشکلات مردم «رودسمه»/سرقتی که تاوانش را باید کودکان بدهند/رنج و مشقت کودکان روستایی+تصاویر
مشکلات مردم «رودسمه»/سرقتی که تاوانش را باید کودکان بدهند/رنج و مشقت کودکان روستایی+تصاویر
امیدواریم با تمام مشکلات و نواقصات در بخش دیشموک مسوولان همیشه به خاطر مردم از نامه‌نگاری های بی مورد پرهیز کرده و در اسرع وقت مشکلات مردم را رفع کنند.
به گزارش خبر دیشموک، روستای رود سمه سالیان درازی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند از راه گرفته تا آب شرب و قطعی جاده که موجب رنج و محنت مردم شده است.

 مدت هفت روز است که اهالی روستای رود سمه از قطعی برق در عذابند و عده‌ای سارق از خدا بی‌خبر سرقت به فاصله ۱۰ عمود برق کابل‌‌ها را به سرقت برده‌‌اند.

اما تاوان آن را دانش آموزانی پس می‌دهند که طی یک هفته با مشقت و با کمک چراغ‌های قدیمی درس و مشق خود را پی‌گیری می‌کنند.

اینها همه دردهایی است که توسط اهالی روستای رود سمه عنوان شده و معلوم نیست چه کسی پاسخگو است.

مردم روستای رود سمه گلایه خود را با خبرنگار خبرگزاری فارس در میان گذاشتند که هفت روز است برق آن‌ها قطع شده است.

با رصد خبرنگار خبر دیشموک و مصاحبه با رئیس اداره برق شهرستان کهگیلویه چنین عنوان شده که مشکلات راه و قطع ارتباط و همچنین مشکل حمل کابل برق از این طرف رودخانه به طرف دیگر زمانبر است.

تابش گفت: سعی می‌شود تا روز شنبه مشکل برق روستای رود سمه حل شود.

حکیم رئیس اداره برق دیشموک هم گفت: در دیشموک متاسفانه عده‌ای سارق با سرقت سیم های برق هم مسوولان را به دردسر می‌اندازند.

وی گفت: عمده مشکل ما برای خدمات رسانی در این چنین مواردی قطعی راه است که تا راه باز نشود و هموار نباشد حمل کابل برق به آن طرف روستا دشوار خواهد بود.

رئیس اداره برق دیشموک افزود: طی ۳ روز آینده مشکل برقی روستای رود سمه حل خواهد شد.

به گزارش خبر دیشموک از دیشموک، امیدواریم با تمام مشکلات و نواقصات در بخش دیشموک مسوولان همیشه به خاطر مردم از نامه‌نگاری های بی مورد پرهیز کرده و در اسرع وقت مشکلات مردم را رفع کنند.

 

انتهای پیام/