مسیر تنگ چویل نماد ناکارآمدی مسئولان استانی است
مسیر تنگ چویل نماد ناکارآمدی مسئولان استانی است
امام جمعه دیشموک گفت: مسیر تنگ چویل نماد ناکارآمدی مسئولان استانی است.

به گزارش خبر دیشموک  ،   ضمن اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: درآستانه پنجمين سال خروج آمریکا از برجام قرار داریم که در زمان دولت ترامپ که نه تنها از برجام خارج شد ؛ معاهدات بین المللی که با کشورهای دیگر هم داشت خارج شد.
وی افزود : جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ی رهبری حکیم و فرزانه و مدبر ( حضرت امام خامنه ای ) “مدظله‌العالی” و با استقامت بی نظیر مردمی کم‌نطیر و بی نظیر در دنیا، فشار حداکثری زمان بعد از خروج برجام را با مقاومت حداکثری پاسخ دادندو خروج از برجام نتوانست باعث و‌‌ مانع پیشرفت برنامه هسته ای ایران شود.

حجت الاسلام والمسلمین راوند با اشاره به حضور مسئولان کشوری(هیأت دولت) به استان خاطرنشان کرد: از دیشموک بازدید شود و دستورات رئیس جمهور در سفر قبلی که از نظر مردم روی زمین ماند را بررسی و پیگیری کنند.
وی تاکید کرد : بودجه های سفر رئیس جمهور به استان برای بخش دیشموک را پیگیری کنند.

امام‌جمعه دیشموک گفت: بعضی موقع احساس می‌کنیم اطلاعاتی که در اختیار مسئولین کشوری قرار میدهند ،دقیق نیست و باید مورد بررسی قرار بگیرد.

امام‌جمعه دیشموک خطاب به استاندار و حوزه راهداری گفت: مسیر تنگ چویل نماد ناکارآمدی مسئولان استانی در حوزه راهداری هست و انتظار می رود پروژه های دیشموک تعیین و تکلیف شوند.
وی در پایان با تشکر از مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهان استقرار نمایندگی در دیشموک شد و همچنین از خدمات بسیج سازندگی سپاه پاسداران در حوزه بهداشت و درمان و گروه های جهادی سپاه پاسداران تشکر کرده است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ