مسئولان با تأسی به شهدا دنبال رتبه و مقام نباشند
مسئولان با تأسی به شهدا دنبال رتبه و مقام نباشند
فرمانده سپاه فتح گفت: بعضی ها از وضعیت فرهنگی و فضای مجازی ناامید شده‌اند اما باید با برگزاری یادواره‌ها و محافل قرآنی و برنامه های معنوی امید را در دل‌ها زنده کرد.

سردار حمید خرمدل در یادواره شهدای منطقه تلزالی شهر یاسوج و گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: کارت دعوت همه ما و شما را شهدا امضا کرده‌اند و در یادواره‌ها میهمان شهدا هستیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید خداوند را شاکر باشیم هر چند در بسیاری از کشورها جنگ در برابر دشمنان خود داشتند اما در هیچ کشوری مثل ما کشته‌های جنگ شهید قلمداد نشدند و آن‌ها تنها به مجسمه‌ای بسنده کردند و از کشته‌گان خود به عنوان سربازان گمنام یاد شده اما در کشور ما شهدا همچون شمع نورافشانی می‌کنند.

وی گفت: همین امشب در یاسوج دومین یادواره شهدا برگزار می‌شود و تا پایان هفته چندین یادواره در بسیاری از نقاط استان خواهیم داشت.

فرمانده سپاه فتح در ادامه گفت: بعضی ها از وضعیت فرهنگی و فضای مجازی ناامید شده‌اند اما باید با برگزاری یادواره‌ها و محافل قرآنی و برنامه های معنوی امید را در دل‌ها زنده کرد و بدانیم شهدا تمام شدنی نیستند و مثل جویبار یک رودخانه خروشان را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه شهید در مکتب ما جایگاه بالایی دارد و درجه عالی یک انسان شهادت است گفت: سید جواد هاشمی از بازیگران تئاتر و سینما و تلویزیون چنین نقل می‌کرد که روزی برای حضور در مراسمی با شهید حاج قاسم سلیمانی در پرواز همنشین شدیم شهید سلیمانی از من سوال کرد که بالاترین آرزوی تو چیست؟ جواب من عاقبت به خیری بود اما سردار سلیمانی می‌گفت بالاتر از عاقبت به خیری شهادت است.

این فرمانده در ادامه با بیان اینکه منطقه تل‌زالی شهدای والا مقامی را تقدیم اسلام کرده تصریح کرد: شهدا در این یادواره ها ناظر بر کار ما هستند بالاترین حسن برنامه ها این است که مسیر را به ما نشان می‌دهد.

خرمدل با اشاره به اینکه امروز مردم منطقه تلزالی به مانند همه نقاط ایران به شهدا و فرزندان خود افتخار می کنند و تفاوت ما با دیگران در همین است تصریح کرد: اگر یادواره شهدا را برگزار می‌کنیم به دلیل آن است که شهدا شناسنامه منطقه و محله ما هستند امروز بیش از همیشه به شهیدان و مکتب و طریق آنها نیاز داریم.

خرمدل با بیان اینکه شهدا با دل و جان به جبهه و جنگ رفتند و برای جایگاه و رتبه عازم جبهه نشدند گفت: مسئولان ما نیز اکنون باید از منش و روش شهدا پیروی کرده و مسئولیت ها را برای رتبه و مقام نخواهند و خدمت مهم باشد.

این فرمانده به خصوصیت مهم دیگری از شهدا اشاره کرد و گفت: مهمتر از همه بحث ولایت‌مداری است هیچ شهید و رزمنده پای در جبهه گذاشت مگر اینکه با اذن ولایت بود زیرا معتقد بودند ولایت کشتی انقلاب را به سرمنزل مقصود می رساند در این دنیای پر تلاطم و انحرافات فقط ولی فقیه است که می تواند به مانند کشتیبان نظام و کشور را سربلند کند.

وی با بیان اینکه به واسطه خون شهدا هدایت‌های رهبری و حضور مردم، دشمنان و به خصوص آمریکا در حال تحقیر شدن هستند گفت: پهپادهای آنها از آسمان به زمین آورده می‌شوند کشتی های آنها را توقیف می‌کنیم و دیگر خبری از قدرت پوشالی آنها نیست.

خرمدل با اشاره به اینکه با فرماندهی رهبر این مسیر با قدرت پیش می‌رود گفت: حتماً گرفتاری‌ها و اشکال‌هایی هم وجود دارد که برای رسیدن به قله باید مشکلات را نیز تحمل کرد شیاطین هیچ گاه آرام نمی نشیند امروز اسرائیل و آمریکا شر مطلق هستند اما این مسیر تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/