مسؤولان رسیدگی به مشکلات مردمی را در اولویت اقدامات خود قرار دهند
مسؤولان رسیدگی به مشکلات مردمی را در اولویت اقدامات خود قرار دهند
نماینده مردم کهگیلویه:مسؤولان رسیدگی به مشکلات مردمی را در اولویت اقدامات خود قرار دهند تا مردم حوزه انتخابیه برای پیگیری یک درخواست مجبور به حضور در راهروی مجلس نشوند.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد امروز در حاشیه ملاقات مردمی اظهار داشت: معتقدیم ارتباط دو سویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف می‌ شود.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس تصریح کرد:مسؤولان رسیدگی به مشکلات مردمی را در اولویت اقدامات خود قرار دهند تا مردم حوزه انتخابیه برای پیگیری یک درخواست مجبور به حضور در راهروی مجلس نشوند.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی گفت: بیشتر مشکلات مردم در حوزه اقتصادی است که بدون شک رسیدگی به معیشت مردم و ارتقاء فرآیند خدمت رسانی و حفظ کرامت مردم مهم‌ترین دغدغه ما است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های حوزه انتخابیه، تصریح کرد: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری معضل بیکاری کهگیلویه بزرگ را رفع می کند.

حجت‌الاسلام موحد با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های سرمایه گذاری در کهگیلویه بزرگ در حوزه کشاورزی، گردشگری، معدنی و پتروشیمی منحصر بفرد است، افزود: از سرمایه گذاری داخلی و خارجی استقبال کرده و برای این امر فرش قرمز پهن می کنیم.

وی اضافه کرد: با رونق سرمایه گذاری وضعیت اشتغال برای جوانان تحصیل کرده کهگیلویه بزرگ بهبود می یابد.

انتهای پیام/