مسؤولان برای پیگیری مطالبات مردم تعارف را کنار بگذارند
مسؤولان برای پیگیری مطالبات مردم تعارف را کنار بگذارند
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسؤولان برای پیگیری مطالبات متناسب با ظرفیت‌ها وعده دهند و سطح توقعات مردم را بالا نبرند.

آیت‌الله سید نصیر حسینی امروز در شورای اداری بخش سوق اظهار داشت: مطالبات باید معقول و متناسب با ظرفیت‌ها ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: گاهی شعارها و وعده‌های عمل ناشدنی مسؤولان و نمایندگان مجلس باعث بالا رفتن سطح توقعات می‌شود و چون تحقق پیدا نمی‌کنند نارضایتی و گلایه در پی دارند.

وی اضافه کرد: برای پیگیری مشکلات نباید تعارف کنیم و انتظار داشته باشیم اگر فلان شخص مطالبه دارد حتما باید برآورده شود باید اول ببینید مطالبه معقول است و آیا قانون اجازه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در مناطقی که ماندگاری جمعیت وجود ندارد خدمات‌رسانی مقرون به صرفه نیست. بارها توصیه کردیم مناطقی که ماندگاری جمعیت و ظرفیت وجود دارد بیشتر سرمایه‌گذاری شود.

آیت‌الله حسینی بخش سوق را دارای چنین ظرفیتی خواند و افزود: استقبال برای سکونت در این بخش به خاطر نزدیکی به مرکز شهرستان خوب است زمین‌های خوبی دارد می‌توان سرمایه گذاری کرد.

وی اضافه کرد: زیرساخت های قانونی فراهم شود شهر سوق را به احسن الوجه باید ساخت.

امام جمعه مرکز استان با بیان اینکه سالن‌های ورزشی و پارک متناسب با محله و جمعیت تعریف و فضای ورزشی در روستاها جدی گرفته شود، گفت: از بزرگان و نخبگان سوق که در مناصب و جایگاهی قرار دارند توقع می‌رود زادگاه خود را فراموش نکنند.

وی با اشاره به اینکه از زمین‌های حاصلخیز در شهرستان استفاده بهینه نشده است، احداث سدها را برای رونق بخش کشاورزی لازم خواند و گفت: آبرسانی به زمین‌های حومه غربی و دشت کلاچو می‌توانست منطقه را غنی و باعث رونق تولید و اشتغال شود.

انتهای پیام/