مراسم معارفه مسئول نمایندگی بنیاد علوی دیشموک+تصاویر
مراسم معارفه مسئول نمایندگی بنیاد علوی دیشموک+تصاویر
باحضور علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه و حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک و سید فرهاد قادریان معاون بنیاد علوی کشور و  مسوولان شهرستانی و بخش دیشموک، مختاری به عنوان مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک معرفی شد.

با حضور معاون بنیاد علوی، مختاری به عنوان مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، با حضور قادریان معاون بنیاد علوی، راوند امام جمعه دیشموک، اتابک فرماندار شهرستان کهگیلویه، صفا حبیبی بخشدار دیشموک و اعضای شورای اداری شهر دیشموک اسفندیار مختاری به عنوان مدیر و پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک معرفی شد.

به گزارش فارس؛ بخش دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد دومین منطقه پیشنهادی و پایلوت بنیاد علوی جهت توسعه و محرومیت‌زدایی انتخاب شده است.

حجت‌الاسلام علی اکبر راوند در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از بنیاد علوی که در راستای توسعه و اشتغالزایی و همچنان رفع مشکلات این منطقه قدم بر می‌دارد اظهار کرد: با همت مسوولان و نماینده مجلس و همچنین رایزنی‌های استاندار، فرماندار و دیگر مسوولان منطقه دیشموک را برای محرومیت‌زدایی انتخاب کردند.

وی عنوان کرد: مردم و مسوولان باید با بنیاد علوی همکاری و تعامل داشته باشند تا بنیاد علوی بتواند بهتر در این منطقه خدمات رسانی کند.

قادریان معاون بنیاد علوی در این نشست گفت: با انتخاب مختاری که از ایثارگران  است انتظار می‌رود با همکاری مردم و مسوولان بتوانیم زمینه خدمت بیشتر در این منطقه فراهم گردد.

در پایان این مراسم اسفندیار مختاری به عنوان مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در بخش دیشموک معرفی شد.

تصویر ذیل اسفندیار مختاری مسوول بنیاد علوی دیشموک