مدیران خسته و فاقد خلاقیت استعفا دهند
مدیران خسته و فاقد خلاقیت استعفا دهند
فرماندار کهگیلویه گفت: تقوا ایجاب می‌کند مدیری که قدرت چانه‌زنی و تلاش برای جذب اعتبار ندارد از سمت خود کناره‌گیری کند.

دارا کریمی‌نژاد امروز در شورای اداری شهرستان با انتقاد از عدم کارایی برخی از بخشداران در مدیریت بخش اظهار داشت: آقای بخشداری که برای کنترل یک مراسم عروسی با من تماس می‌گیری چکار کنم مگر بخشدار همه کاره بخش نیست؟ نیروی انتظامی و دادگستری هم در بخش وجود دارد قانون را اعمال کنید.

فرماندار کهگیلویه گفت: فعالیت تالارهای شهرستان تا اطلاع بعدی ممنوع است چون نمی‌توانند در برگزاری مراسمات دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه بچه منطقه هستم موانع و مشکلات را می‌دانم، بخشی‌نگری، نبود شفافیت، نداشتن برنامه و خلاقیت و نداشتن قدرت«نه»گفتن را از عوامل بروز مشکلات برشمرد و گفت:باید هر جا نمی‌توانیم بگوییم نمی‌شود.

کریمی‌نژاد در تشریح اولویت‌های کاری خود برای توسعه کهگیلویه گفت: در مرحله اول مهار کرونا در اولویت برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه نبود اشتغال از مشکلات اساسی شهرستان است، کهگیلویه را ضعیف‌ترین شهرستان در جذب اشتغالزایی خواند و افزود: سال‌ها با برنامه بودم کار کردم فرصت‌های سرمایه‌گذاری را پیدا کردیم و طرح‌ها را به ریز داریم دنبال این هستیم یک اداره جذب تسهیلات اشتغالزایی با کمک بخش خصوصی راه‌اندازی کنیم.

فرمانار کهگیلویه تصریح کرد: آقایان شورای شهر موقع انتخابات با وعده ساماندهی ورودی‌‌ها رأی جمع کردند بعد از چهار سال حالا به فرماندار پاس می‌دهند، خروجی چهار ساله شما چه بوده است؟

کریمی‌نژاد گفت: در حوزه درآمد پایدار شهرداری‌ها طرح‌های گردشگری سد کوثر، سد کارون باید زودتر ارائه شود.

وی ادامه داد: هر منطقه‌ای دژکوه را داشته باشد درآمد پایدار برای شهرداری نیاز ندارد اما متاسفانه مورد استفاده قرار نگرفته است.

کریمی‌نژاد افزود: مدیر خسته و فاقد خلاقیت با ۳۰سال خدمت که برای جذب اعتبار تا مرکز استان نرفته است تقوا ایجاب می ‌کند کناره گیری کند اگر کنار نمی‌رود حداقل خلاقیت داشته باشد کار کند.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی کهگیلویه از تشکیل کمیته تخصصی درآمدزایی در فرمانداری به عنوان راهکار پیگیری درآمدهای پایدار خبر داد.

وی با اشاره به گلایه یکی از بخشداران از عدم همکاری مدیران کل گفت: مدیرکل باید با تلفن بخشدار تکان بخورد.

فرماندار کهگیلویه گفت: بی‌عدالتی در توزیع اعتبارات به ضعف مدیرانی برمی‌گردد که قدرت چانه‌زنی ندارند.

کریمی‌نژاد همچنین با بیان اینکه مدیر شهرستانی موظف است حضور مدیرکل را یک روز قبل به فرماندار اطلاع دهد، تأکید کرد: با همه اهل تعامل هستم اما تنزل عزت فرمانداری را به هیچ وجه بر نمی‌تابم.

انتهای پیام/