مدیران به صورت جهادی در بخش دیشموک حضور پیدا کنند/ کمبودآب شرب و نبود راه مناسب مهمترین مشکل دیشموک
مدیران به صورت جهادی در بخش دیشموک حضور پیدا کنند/ کمبودآب شرب و نبود راه مناسب مهمترین مشکل دیشموک
امام جمعه دیشموک: مدیران به صورت جهادی در بخش دیشموک حضور پیدا کنند و کمبودآب شرب و نبود راه مناسب مهمترین مشکل دیشموک است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در نشستی که با حضور فرماندار شهرستان کهگیلویه در حسینیه طباطبائی دیشموک در خصوص رفع مشکلات دیشموک  برگزار شد اظهار کرد: عمده مشکلات مردم بخش دیشموک در حوزه راه‌های روستایی است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه این راه ارتباطی این منطقه در فصل بارش دچار مشکل می‌شوند و قطع می‌شوند برای مردم مشکلات زیادی ایجاد می‌کنند.

راوند ضمن درخواست از فرماندار کهگیلویه در رفع مشکلات منطقه دیشموک عنوان کرد: از فرماندار می‌خواهdم نگاه ویژه خود را در خصوص رفع مشکلات منطقه دیشموک از این منطقه دریغ نکنید.

امام جمعه دیشموک گفت: نیاز است مدیران شهرستانی و استانی به صورت جهادی در بخش دیشموک حضور پیدا کنند و با استفاده از ظرفیت بنیاد علوی با تعامل سازنده مشکلات بخش دیشموک را مرتفع کنند.

راوند گفت: مهمترین و اهم مشکلات بخش دیشموک نداشتن آب شرب مناسب است که اگر مسوولان به صورت جهادی این مشکل آب و راه را در حوزه دیشموک رفع کنند بسیاری از مشکلات مردم شهر دیشموک رفع خواهد شد.

وی در پایان متذکر شد: با توجه به اینکه روستای درغک یک روستای پرجمعیت است ضرورت دارد تا طرح هادی در این روستا به درستی اجراشود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۷

  • نویسنده : وحید آهنگ