مدیرانی که در جلسات غیبت میکنند، بیشتر درتلاش برای کارهای شخصی هستند
مدیرانی که در جلسات غیبت میکنند، بیشتر درتلاش برای کارهای شخصی هستند
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: مدیرانی که در جلسات غیبت می‌کنند بیشتر در تلاش برای کارهای شخصی خود هستند.
به گزارش خبر دیشموک، نشست مدیریت بحران این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد و اعضای دعوت شده در این نشست ضمن ارائه عملکرد به بیان مشکلات مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه پرداختند.

در این نشست به برخی کم کاری‌ها در سیلاب مونسون اشاره شد که برخی دستگاه‌ها هیچگونه عملکردی نداشتند.

در گلایه‌های فرمانداران و بخشداران به مشکلات برق، آب و راه همچنین مخابرات اشاره‌ شد که بیشتر مشکلات در خصوص قطعی راههای منطقه بخش دیشموک و چاروسا بود که در این نشست بخشداران و شهرداران خواستار رفع مشکلات مناطق خود شدند.

سیدعبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه هم در این نشست با بیان اینکه  موضوع بحران یک موضوع فرا دستگاهی است و مربوط به یک یا چند دستگاه خاص نیست عنوان کرد: وقتی در بحران قرار می‌گیریم همه باید آماده باشیم و مسوولان و مدیران در خصوص بحران جا خالی ندهند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه بحران فقط سیل، آتش‌سوزی و زلزله نیست؛ افزود: درجات بحران‌های امنیتی از همه بحران‌ها بیشتر است.

وی در ادامه افزود: مشکلات زیادی در حیطه جاده‌های بین مزارعی کشاورزی شهرستان کهگیلویه وجود دارد و در این خصوص عملکرد جهاد کشاورزی است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به تولید گندم در شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: کوتاهی جهاد کشاورزی در خصوص خدمات رسانی به کشاورزان محرز است  و اگر جهاد کشاورزی خدمات بهتری به کشاورزان بدهد تولید گندم افزایش می‌یابد.

وی گفت: با توجه به اینکه به سال بارشی و بارندگی‌ها نزدیک هستیم باید امور عشایر و امور آب و راهداری توجه بیشتری به وضعیت آب و راه عشایری داشته باشند.

موسوی تصریح کرد: تمام ادارات و دستگاهها در خصوص آماده کردن امکانات و تجهیزات خود تلاش کنند و جهاد کشاورزی باید کمبودها را در حیطه کشاورزی جبران کند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با انتقاد از این که اعتبارات کشاورزی در این شهرستان خیلی ضعیف است  عنوان کرد: مدیر هر دستگاه باید در جذب اعتبارات تلاش کند تا با کمبود اعتبارات مواجه نشود.

وی گفت: مسوول باید مطالبه گر باشد و در تخصیص اعتبار برای رفع مشکلات تلاش مضاعف کند.

موسوی با اشاره به اینکه در شهرستان کهگیلویه باید برای یک لوله سیمانی التماس کنیم عنوان کرد: مدیری که ژست مدیریتی می‌گیرد و در این دولت انقلابی شعار انقلابی می‌دهد باید پای کار باشد مدیران رفع باید دغدغه‌مند باشند و به شعار انقلابی بودن عمل کنند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: مدیرانی که در جلسات غیبت می‌کنند بیشتر در تلاش برای کارهای شخصی خود هستند.

در پایان این نشست که به نام نشست مدیریت بحران برگزار شد تاکید بر نصب دوربین‌های مدار بسته و همچنین خود مراقبتی و استفاده از نگهبان از مصوبات مهم این نشست بود.

فرماندار در پایان متذکر شد: با توجه با آغاز سال بارشی همه دستگاهها نسبت به تجهیزات و امکانات خود در رفع مشکلات آمادگی لازم را داشته باشند لایروبی و پاکسازی کانالها در دستور کار مدیران قرار داده شود.

 

 

انتهای پیام /