لطفا بفرمائید بیرون ! تذکر استاندار برای تخلیه واحدهای مسکونی سازمانی
لطفا بفرمائید بیرون ! تذکر استاندار برای تخلیه واحدهای مسکونی سازمانی
علی احمد زاده گفت: چرا باید کسی ۱۸ سال در منازل سازمانی ساکن باشد، در حالی که افراد مستحق تر زیادی پشت نوبت هستند.

به گزارش خبر دیشموک،  استاندار از استفاده بی ضابطه از منازل سازمانی دولتی در این استان ابراز نگرانی کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به ساماندهی این وضعیت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه افرادی نیز خود دارای منزل ملکی بوده ، ولی در خانه‌های سازمانی به‌سر می‌برند و ساختمان خود را اجاره داده‌اند گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه راه و شهرسازی ، تک به تک منازل سازمانی را بررسی و بدون ملاحظه کاری و مماشات، تعیین تکلیف کنند.

احمدزاده خواستار اجرای دقیق آیین‌نامه مربوط به شرایط و طرز استفاده از خانه‌های سازمانی شد و گفت : حداکثر مدت استفاده از خانه‌های سازمانی پنج سال است و پس از پایان این مدت ظرف ۳ ماه از تاریخ ابلاغ سازمان متبوع، استفاده‌کننده ملزم به‌تخلیه است مگر این که متقاضی واجد شرایط دیگری وجود نداشته باشد که در این صورت نیز در هر زمان که متقاضی واجد شرایط مراجعه نماید استفاده‌کننده از خانه‌های سازمانی ظرف مهلت مذکور ملزم به تخلیه است.

وی اجرای عدالت در بخش‌های مختلف را برای مدیران دستگاه‌های اجرایی اولویت دانست و افزود: بدون اغماض با مدیرانی که خود عاملی برای ترویج بی قانونی هستند، برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/