لزوم شفافیت ۱۳ میلیاردی در دیشموک /۱۳ میلیارد اعتبار دیشموک کجا رفت!
لزوم شفافیت ۱۳ میلیاردی در دیشموک /۱۳ میلیارد اعتبار دیشموک کجا رفت!
سرپرست گذاشتن برای دستگاه های اجرایی در حیطه وظایف وزرا است، وقتی معاون مدیر وجود دارد اما مدیر برداشته شود و انتظار بکارگیری معاون داشته باشند تغییری صورت نمی گیرد و رکوردها همچنان ادامه پیدا می کند.

چرایی عدم حضور تاجگردون:

بهراد شفیعیان از انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج در این نشست به موضوع دعوت از غلامرضا تاجگردون در دانشگاه آزاد یاسوج و عدم اجازه به حضور وی در این دانشگاه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه به ما گفته‌اند که شورای تامین استان اجازه نداده چنین نشستی با غلامرضا تاجگردون نماینده پیشین شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شود. به ما گفتند به دلیل اینکه اعتبار نامه ایشان رد شده صلاحیت حضور در دانشگاه را ندارند اینها دلیل نمی‌شود که نگذارند تاجگردون به دانشگاه بیاید.

در اثنای انتقاد این دانشجو استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور یا عدم حضور تاجگردون در دانشگاه آزاد هیچ ربطی به شورای تامین نداشته و دخالتی در آن نداشتند.

قلندری نماینده ولی فقیه در دانشگاه یاسوج هم گفت: شورای نظارت ها بر تشکل ها صلاحیت تصمیم گیری حضور افراد را دارد و ربطی به شورای تامین ندارد.

طبق آیین نامه نظارت بر تشکل ها در خصوص عدم حضور تاجگردون  در خود دانشگاه تصمیم گیری شد، استانداری هیچ‌دخالتی در دعوت و عدم دعوت تاجگردون نداشته است.

۱۳ میلیارد اعتبار دیشموک کجا رفت!

صداقت جانشین بسیج خواهران دانشگاه یاسوج خواستار شفافیت در خصوص هزینه کرد ۱۳ میلیاردی که به‌ وسیله حوزه امور بانوان استانداری هزینه در دیشموک هزینه  شد و گفت :  در سازمان ها و ادارات بخشی مربوط هر خانم ها است اما بسیاری از بانوان از این جایگاه اطلاعی ندارند و این ناشی از رکود و عدم پویایی آن است از طرفی هزینه های صرف شده باید بیان شود.

وی با انتقاد از عدم توجه مدیر کل امور بانوان استانداری به خواسته های دانشجویان اشاره کرد و گفت: حدود ۶ ماه است پیگیری مکان ورزشی و فرهنگی از طریق  صفایی مدیر کل امور و بانوان استانداری و استاندار سابق صورت گرفت اما در این راستا توجهی نشد.

صداقت جانشین بسیج خواهران دانشگاه یاسوج خواستار شفافیت در خصوص هزینه کرد ۱۳ میلیاردی که به‌ وسیله حوزه امور بانوان استانداری هز در دیشموک صرف  شد و گفت :  در سازمان ها و ادارات بخشی مربوط به خانم ها است اما بسیاری از بانوان از این جایگاه اطلاعی ندارند و این ناشی از رکود و عدم پویایی آن است از طرفی هزینه های صرف شده باید بیان شود.

حاشیه سد تنگ سرخ:

عضو انجمن اسلامی اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج گفت:  برنامه ای برای سد تنگ سرخ داشتیم اما مسئولان آب منطقه‌ای به این جلسه نیامد تا بتوانیم وضعیت را به کمک کارشناسان آنها برای مردم تبیین کنیم تا مردم بدانند که در سد تنگ سرخ چه خبر است.

دانشجویان خواستار شفافیت ادامه و‌  یا توقف  فعالیت سد تنگ سرخ توسط استاندار شدند.

گلایه از نحوه انتصابات استاندار:

دانشجویان از نحوه انتخاب مدیرن و عدم شفافیت استانداری در قبال گزینه های معرفی شده گلایه هایی داشتند که احمد زاده در پاسخ گفت:

اگر‌ عنوان این انتصابات بیان نمی شود حداقل به صورت عام در خصوص این انتصابات در استانداری صحبت شود تا اشکالات کار را بدانیم.

ریاست دانشگاه گزینه بنده نبود بلکه توسط وزارت پیشنهاد شد حتی تمایل داشتم وی را به جلسات راه ندهم زیرا توسط وزارت با بنده هماهنگ نشده بود اما چون فرزند استان است از وی حمایت می کنیم.

انتخاب مدیران توسط استاندار نیست، بنده پیش دستی کردم و افراد معرفی می کنم.

مدیریت برنامه و بودجه را برای جلوگیری از ابهامات در تقسیم بودجه در مناطق مختلف استان را  غیر بومی انتخاب کردم.

سرپرست گذاشتن برای دستگاه های اجرایی در حیطه وظایف وزرا است، وقتی معاون مدیر وجود دارد اما مدیر برداشته شود و انتظار بکارگیری معاون داشته باشند تغییری صورت نمی گیرد و رکوردها همچنان ادامه پیدا می کند.

تنها استعلام یک فرماندار باقی مانده است

  • منبع خبر : بویرخبر