نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از حضور پرشور و حماسی مردم استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی گفت: حضور حماسی، پرشور و غرورآفرین مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم فهیم، ولایتمدار و با فرهنگ کهگیلویه بویراحمد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و پای بندی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حضور حماسی مردم کهگیلویه و بویراحمد دریازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وکسب مقام نخست از حضور در این دوره، برگ زرین دیگری برافتخارت این استان بود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات این دوره در سلامت کامل به پایان رسید ادامه داد: اینجانب از حضور حماسی و جهاد گونه مردم همیشه در صحنه و انقلابی کهگیلویه بویراحمد و همه عوامل و دست اندر کاران برگزاری انتخابات در استان اعم از مسئولان ستاد انتخابات استانی و شهرستانی، هیأت‌های محترم اجرایی، نظارت شورای نگهبان، بازرسی، عوامل انتظامی و امنیتی، داوطلبان محترم نمایندگی مجلس شورای اسلامی و اعضای ستادها و حامیان آنها، رسانه های گروهی به ویژه رسانه ملی و شبکه استانی که در آفرینش و سلامت این حماسه نقش ماندگاری را ایفا کردند قدردانی می کنم.

امام جمعه یاسوج گفت: به منتخبان شریف یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده، و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش ایران اسلامی و کهگیلویه بویراحمد سرافراز در جهان باشیم.

انتهای پیام/