فولاد ایران – الهلال عربستان؛ جدالی سخت با نایب قهرمان جهان!/ در انتظار خلق شگفتی
فولاد ایران – الهلال عربستان؛ جدالی سخت با نایب قهرمان جهان!/ در انتظار خلق شگفتی
تیم فوتبال فولاد ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 امشب به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ، تیم فوتبال فولاد ایران در حالی که موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و در جمع ۴ تیم برتر غرب آسیا قرار بگیرد دچار حاشیه‌های خود ساخته شد. جواد نکونام در آستانه یکی از حساس‌ترین مسابقات تاریخ باشگاه فولاد خوزستان به یکباره ساز جدایی کوک کرد و بعد از پیروزی مقابل تیم دسته دومی الفیصلی عربستان از سمت خود استعفا کرد! 

با این حال تیم فولاد امشب باید در یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا برود و با تیم چند ملیتی الهلال عربستان بازی کند تیمی پر ستاره که همین چند روز پیش در فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل رئال مادرید بازی کرد و ۵بر ۲ بازنده شد. با توجه به پتانسیل و ساختار منسجم و حرفه‌ای باشگاه الهلال و ستاره‌های چند ملیتی که این تیم دارد روی کاغذ فولاد شانس کمی برای برنده شدن مقابل این تیم سرشناس عربستان دارد اما فوتبال در زمین سبز برگزار می‌شود و بارها جوانان شایسته ایرانی توانایی‌های بالای خود را به رخ همگان کشیده‌اند.

در این بازی توجه هواداران فوتبال کشورمان بیش از همیشه به غیرت و تعصب و تکنیک بازیکنان ایرانی است زیرا فولاد سرمربی اصلی خود را در این بازی ندارد و دستیار نکونام به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده است. این شرایط برای فوتبال کشورمان در یک بازی بین‌المللی کاملا عجیب و غریب است. با این حال امیدواریم که فولاد در این بازی سخت شگفتی ساز شود و بتواند واقعا با حذف الهلال تاریخ ساز شود.

 

انتها یپام /

  • نویسنده : مالک آهنگ