فوری/ واکنش تاریخی فرماندار کهگیلویه به تصادفات اخیر در منطقه
فوری/ واکنش تاریخی فرماندار کهگیلویه به تصادفات اخیر در منطقه
فرماندار کهگیلویه امروز در نشست شورای سلامت در واکنش به وقوع تصادفات اخیر در ورودی‌های شهر تصریح کرد: در مقابل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ فرماندار کهگیلویه امروز در نشست شورای سلامت در واکنش به وقوع تصادفات اخیر در ورودی‌های شهر تصریح کرد: در مقابل خانواده‌های داغداری که در جاده‌ها مصیبت زده شدند سرافکنده و شرمنده ایم.اگر ذره‌ای به کلام وحی اعتقاد داشته باشیم نباید از قصور پیمانکاران که به عنوان مجری پروژه هستند گذشت داشته باشیم.

 

سید حمزه محقق‌زاده با اشاره به پیگیری‌های مداومی که برای ساماندهی ۲ ورودی دهدشت داشت،یادآور شد: ۲ بار معاون عمرانی استاندار را در همین دو نقطه تصادف آوردم بازدید میدانی داشتند رئیس سازمان مدیریت را یکبار به همین نفطه جاده چرام کشاندم و دو مرتبه مدیرکل راه و شهرسازی از جاده بازدید داشت.

وی با بیان اینکه علاوه بر این تماسهای تلفنی مکرر و مکاتبات با استانداری و پیگیریهای مکرر با پیمانکار داشتم اما اقدامی نشد،بیان کرد: تا کی باید تاوان پیمانکاران را بدهیم. مردم حق دارند ذهنشان به سمت و سوهایی برود.

 

محقق‌زاده با اشاره به اینکه معاون عمرانی استاندار در بازدید اخیر از جاده چرام گفته که پیمانکار ۴میلیارد تومان از این پروژه طلب دارد،افزود: غیر از گروکشی و زدوبند چه دلیلی دارد؟بخاطر کم کاری پیمانکار نظام اسلامی و مسئولین آماج توهین و حملات در فضای مجازی شده‌اند، من وکیل مدافع نماینده نیستم اما این همه توهین و افترا به نماینده می‌شود.  وی در واکنش به اظهارنظرهایی که در فضای مجازی می‌شود و کسی انتقاد کرده که چرا شورای تأمین پیمانکار را خلع ید نکرد،گفت: خلع ید ربطی به شورای تأمین ندارد.

 

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: در جلسه با معاون عمرانی استاندار گفتم فلان نقطه جاده طولیان کشته می‌دهد و اتفاقا دیشب در همان نقطه تصادف مرگبار رخ داد،بارها گوشزد کردیم و مشکلات را رساندیم نمی خواهم کسی را متهم کنم اما از دستگاه قضایی شهرستان و استان انتظار داریم به صورت ویژه پیگیری شود این پرونده ها جای ورود مدعی العموم است کوچکترین سهل انگاری در جاده های ورودی باید برخورد شود.

 

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مالک آهنگ