فوری/ خبر خوشِ پرداخت ۳۷ میلیاردی به مالباختگان صندوق مساله‌دار بهمئی
فوری/ خبر خوشِ پرداخت ۳۷ میلیاردی به مالباختگان صندوق مساله‌دار بهمئی
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت بخشي ديگر از اموال سپرده گذاران صندوق مساله‌دار بهمئی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ سید علی ملک حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی در خصوص روند رسيدگي قضایی به پرونده صندوق سپرده گذاري حاشیه‌ساز بهمئي اظهار کرد: با توجه به حساسيت و اهميت زياد پرونده و دغدغه سپرده گذاران اين صندوق، دادستاني مركز استان اقدامات مختلفی انجام داده كه در تسريع رسيدگي به پرونده و نيز دقت در اطلاعات و رعايت عدالت بسيار موثر و مفيد بوده است.

 

ملک حسینی افزود: در اين مرحله وجوه حاصل از فروش پنج دستگاه خودروي خارجي كه سه مرحله مزايده برگزار و در نهايت با تجميع وجوه حاصل از فروش و تنظيم با دقت ليست نهايي پرداختي، نهايتا ظرف ۷۲ ساعت آتي وجوه حاصله جمعا به مبلغ ۳۷ میلیارد تومان  به حساب بانكي مالباختگان واريز خواهد شد.

 

وی بيان داشت: فرآيند رسيدگي قضايي به پرونده همچنان ادامه دارد و متهم تحت قرار بازداشت در زندان مركزي ياسوج به سر مي برد و تلاش ها جهت تبديل به نقدينگي سهام توقيفی نيز پس از چندين مرحله مزايده برگزار شده و به علت عدم حضور خريدار همچنان ادامه دارد.

 

وی گفت: اميدوارم كه با همكاری سازمان بورس و صندوق تسويه وجوه بتوانيم نتايج خوب و مفیدی كسب كنيم و سريعا به اطلاع عموم مردم و سپرده گذاران رسانده شود.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ