فوری/اخطار استاندار به کاندیدای انتخابات/بعضی‌ها انتخابات شوراها شروع نشده در حال گشت و گذار هستند!
فوری/اخطار استاندار به کاندیدای انتخابات/بعضی‌ها انتخابات شوراها شروع نشده در حال گشت و گذار هستند!
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات میان دوره ای قرار است برگزار شود شبی بیست تجمع برگزار می‌شود همین جا مصوب می کنیم آقایانی که رعایت نمی‌کنند با آ‌ن‌ها برخورد شود اصولگرا و اصلاح طلب برای ما فرقی ندارد با کسی که زندگی را برای مردم سخت می کند باید برخورد شود.

از یاسوج حسین کلانتری در یکصد و پانزدهمین نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شرایط دنیا نگران کننده است و در کشور بیش از ۵۸ هزار نفر فوت کرده‌اند همه تلاش می‌کنند واکسیناسیون هم شروع شده که واکسنی اضطرای است و فرایند صد درصد استاندارد را ندارد.

وی گفت: در کشور ما هم اقدامات لازم صورت گرفته وضعیت بعضی از شهرها آبی است باید تلاش کنیم تا به سمت سفید حرکت کنند دستورالعمل‌ها در خیلی از مناطق استان ما رعایت نمی‌شود کلیپ‌هایی از عروسی‌ها و عزاداری‌‌ها داریم که با دیدن آن در کشور همه را گیج کرده است.

این مسئول گفت: باید کمیته شهرستان‌ها از این مشکل پیشگیری کنند بانک و بنیاد مسکن و سایرین باید پیشگیری کنند به دنبال ترساندن مردم نیستیم و هدف این بود که اصناف مختلف کار کنند و شرایط را برای مردم راحت‌تر کنیم هنوز کرونا تمام نشده و به صورت وحشتناک در حال گرفتن جان مردم است به یکباره تا ۹ شهر خوزستان قرمز شد و باید به این سمت نرویم.

وی ادامه داد: همان چیزی که به شدت نگران آن بودیم اتفاق افتاده شهرهای ما تغییر رنگ دادند هر چند همه جوره تلاش کردیم و از مردم خواهش کردیم اما گوش برخی بدهکار نبود به همین خاطر محدودیت‌ها آغاز خواهد شد خروجی عدم رعایت‌ها ایجاد محدودیت است.

استاندار گفت: در این شرایط باید افزایش هدفمند اقدامات سرپایی را داشته باشیم خطر را از قبل احساس کرده بودیم ورود خودروهای خوزستان به استان از هم اکنون ممنوع است و از مرز گچساران و بهمئی دستور داده شود تا نیروها مستقر شوند و هیچ تعارفی هم نداریم.

این مسئول گفت: ورودی شهرها و سایر جاها که قرار است ورود پیدا کنند تنها در صورتی که تست منفی داشته باشند می توانند ورود کنند.

استاندار افزود: به صراحت از مردم گلایه‌مند هستیم آن عده‌ای که با عدم احساس مسئولیت رعایت نمی‌کنند دعوت به مرگ می‌کنند کلیپ عروسی هزار نفری در  یک محیط داریم که فقط یک نفر ماسک دارد و به راحتی در کنار همدیگر هستند.

وی گفت: در عزاداری‌ها هم به همین شکل تجمع و تیراندازی می‌کنند که باید متخلفین در تلویزیون معرفی شوند پدر داماد و افراد دیگر دستگیر شدند که باید ندامت کنند در هیچ تجمعی بیش از ۵۰ نفر حق شرکت ندارند مسئول این دستورات من هستم اگر اجرا نشود وضعیت به شدت نگران کننده خواهد شد اگر استان وارد پیک شود تعداد زیادی را از دست خواهیم داد.

استاندار با ابراز انتقاد شدید از برخی افراد که رعایت نمی‌کنند گفت: عده‌ای انگار هم استانی و هم دین و هم کیش و ایرانی نیستند بی توجهی به پروتکل‌ها به چه دلیل است و کجای کار می لنگد.

وی گفت: انتخابات میان دوره ای قرار است برگزار شود شبی بیست تجمع برگزار می‌شود همین جا مصوب می کنیم آقایانی که رعایت نمی‌کنند با آن‌ها برخورد شود اصولگرا و اصلاح طلب برای ما فرقی ندارد با کسی که زندگی را برای مردم سخت می کند باید برخورد شود بعضی‌ها انتخابات شوراها شروع نشده در حال گشت و گذار هستند پزشک و پرستار و بیمارستان ما ظرفیتی دارد نیروی انتظامی ما هم  زن و فرزند دارند شب و روز دستگاه‌ها در حال دویدن هستند اما‌ عده‌ای در تقابل هستند.

انتهای پیام/